Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Widgets til news feed

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Sep 09
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Skulle nogen vide om der findes en gratis widget til news feed der automatisk opdaterer nyhederne?

Den skal kunne bruges på min hjemmeside, men jeg synes det er lidt træls, at man skal opdatere nyhederne selv! 

Henrik Bjørnemose Andersen www.isail.dk

Fra København
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik

Jeg har for ikke så længe siden arbejdet med flere online feedreadere og syntes den som best passede til mit projekt var en som fandtes i google codebase.Når du først har bevæget dig ind i apisearchverdenen vil du se at der næsten ikke er nogle begrænsninger for hvad dine søgninger kan frembringe.Rss feeds er nyheder du henter fra andre hjemmesider men du kan også hente atomfeeds hvis du vil være mere specifik i dine søgninger på google.

Happy coding

 

Du kan se denne på pekkart.dk

Her er linket til google:   Dynamic Feed Control Wizard

 

Best regards

Pekk@

Fra København
Tilmeldt 19. Mar 09
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Mener du News Feed på Facebook eller hvad?

Fra København
Tilmeldt 19. Mar 09
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Mener du News Feed på Facebook eller hvad?

Tilmeldt 22. Sep 09
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej det er til min hjemmeside!

... og tak til Pekkart.dk Jeg vil prøve at gå ind og lege med det!

Henrik Bjørnemose Andersen www.isail.dk

Tilmeldt 22. Sep 09
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 08:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for hjælpen - nu har jeg lagt den på min hjemmeside og det ser jo ud til at virke! www.isail.dk

Venlig hilsen Henrik

Henrik Bjørnemose Andersen www.isail.dk

Fra København
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik

Jeg har kigget lidt på din hjemmeside og må nok tilstå at du har frygtelig langt til mål, hvis udgangspunktet bliver din nuværende side.

Du skriver på din side at

(Målet er at klubberne hver uge kan uploade resultater fra deres egne sejladser. Disse data bearbejdes af iSail.dk, så alle tilmeldte klubbers resultater kan måles med hinanden.)

Og at

(Der bliver login til skippere, gaster og klubber. Det vil sige, at mange flere sejlere får indflydelse fornøjelse af klubben.)

Jeg syntes det er en spændende ide, måske er det en blog du skal have sat op.

Jeg har kigget lidt på din kildekode og ser at der er et stylesheet (som helst skal være eksternt når du får flere sider) på din hjemmeside, hvorfor bruger du ikke det? og så har du valgt at det meste af din tekst er 10pt.Man skal jo nærmest have forstørelsesglasset frem for at kunne læse din tekst.Det ser også ud som om du kopierer linie for linie når du skal have mere tekstindhold på siden.Hvis du foresætter med at arbejde på den måde vil du med tiden løbe ind i en mur fordi du skal rette tingene flere hundrede steder når dit site bliver større.

Et lille eksempel.

<P><SPAN style="FONT-SIZE: 10pt"><FONT color=#000000>Vil jeres klub være med til at deltage i Danmarks største kapsejlads?
<P><SPAN style="FONT-SIZE: 10pt"><FONT color=#000000>Vi skal bruge testklubber, der er villige til at stille deres resultater for


Og sådan foresætter det ned af siden.

Hvis du skal have rettet tekststørrelsen på dit site skal du rette i ligeså mange linier som der er på din side og det er vel for tidskrævende hvis du en dag skal opdatere mange sider.Jeg vil råde dig til at begynde helt forfra inden du begynder at hive dig selv i håret.

Mine råd er:

1.Brug mere tid på at finde den rigtige løsning til dit site.

2.Brug mere tid på at finde ud af hvordan css og html hænger sammen.

3.Følg mere med i hvad der sker på internettet omkring opbygning af hjemmesider/stylesheets (css)

Idag er stylesheets (css) noget af det vigtigste for at få en hjemmeside til at se godt ud og fungere korrekt i nutidens browsere.

 

Best regards

Pekk@

 

 

 

 


 

 

 

Tilmeldt 22. Sep 09
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for de gode svar! Jeg må nok indrømme, at jeg ikke har den store forstand på programmering og derfor er det også meningen at jeg skal have et firma til at lave sitet til mig. Derfor er det alligevel meget sjovt at prøve sig lidt frem!

 

Henrik Bjørnemose Andersen www.isail.dk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)