Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Banklån til 12 procent i rente

Side 6 ud af 6 (57 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Lundsby:

Fashion-Seller:
Så længe rådgiveren ik giver ukorrekte informationer, så kan de vel ik drages til ansvar for noget? Er det iøvrigt ik kun ledelsen og lederne i banken, der er rejst tiltale imod?

Så simpelt er det ikke, bank-rådgiveren er flere konkrete retningslinjer som de skal flg.: hvis skal kunder der overvejer at benytte en investeringsforening præsenteres for et alternativ til bankens egen. Jeg kender desværre ikke dem allesammen eller særligt mange.

Uden at være 100 % sikker, mener jeg også der er rejst tiltale på rådgiver-ansvaret i forbindelse med lån til aktiekøb i banken.

Mit var nu kun ment på "rådgivningen" og ik evt tilbud eller andet.

Skal lige undersøge det med Roskilde Bank, for der er evt noget jeg ik har fået med...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Helle - houseofkids.dk:

Jeg gentager lige: Banken kan vælge at løbe en stor eller en lille risiko....

Synes det er lidt dommedagsprofeti og stadig en meget sort/hvid tankegang. Hvis man stiller det så skarpt op som du gør, så vil ingen jo kunne foretage sig noget som helst, da der altid er en værst tænkelig risiko i alting. Du kan købe en bil - men det kan jo være det er en mandagsmodel... Du kan få børn, men det kan jo være de bliver syge... Du kan blive gift, men det kan jo være du bliver skilt... Det kan da godt være at jeg er naiv, men omvendt går jeg heller ikke rundt og ser spøgelser over det hele - og det er faktisk meget rart. Tænk hvis man fik øje på enhver risiko, så ville man jo ikke turde gøre noget som helst.

Nå, men nu vil jeg lade jer andre diskutere finanskrisen, og hvem der har skylden for den, i stedet for trådstarters spørgsmål  Wink

Det er ik nogen sort/hvid tankegang, men blot et bevis på at din udtalelse, om at banken ingen risiko havde ved dit lån ik holder vand. Jeg bruger bare en her&nu situation, som eksempel på, at der er en risiko og at den kan være meget større end du tror som låntager. Havde markedskrafterne haft kontrollen pt, så ville dit varelagers værdi, målt på købekraft, slet ik kunne stå mål med dit lån.  

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan du da ikke vide når du ikke kender varelageret eller kreditten Wink

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Helle - houseofkids.dk:

Det kan du da ikke vide når du ikke kender varelageret eller kreditten Wink

Så dit eksempel...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Big Smile Det var bare et eksempel... God aften Wink

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristoffer W Hansen:

Jesper G:

Nej, det er nok nærmere dig som ikke har fingeren på pulsen.

bla bla bla - jaja, hvis du får det bedre af at give alle bankerne skylden for ingen tør låne ham penge - så må du jo gøre det.

Det ændre bare ikke på det faktum, at der starter nye selskaber op hver eneste dag og de fleste gør det for lånte penge. Penge der er lånt i banken.

Banken låner ikke længere penge ud til fantasiprojekter, for det har både de og resten af samfundet efterhånden lært er rigtig-rigtig dyrt.

Det eneste jeg skrev var, at du ikke ved noget om det emne du kommenterer.. Du laver så et par stråmandsargumenter - jeg har slet ikke udtalt mig om det du så vælger at lave et stråmandsargument på.

// Jesper

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Tilmeldt 7. Nov 08
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er skræmende...

Banken gør hvad det passer dem, og vi følegtil er med, vi har ikke noget valg, men nu kommer der en masse gode råd og tak for det,,,

Men hvis der sidder en som vil stille mig et lån til en  lavere rente så vil jeg da overveje det..?

 

Side 6 ud af 6 (57 indlæg)