Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

DK manager for dansk version af svensk indretnings community.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Efter en del mailen frem og tilbage, er jeg næsten sikker på, at blive dansk manager for et svensk indretnings community. Jeg har i halvanden år været ivrig bruger af den svenske version, hvor man oploader billeder af ens hjem i forskellige albums, hvor folk kan kommentere. Man kan oprette indretningsdagbøger og blogge og til og med oprette hjælp-mig  albums, hvor man kan efterlyse hjælp og inspiration til ens indretning/hjem.
Der er også et forum og artikler om brugere og indehavere af indretningsblogge mm.

De kunne godt lide mit engagemrnt og min kreativitet, og i og med jeg har baggrund indenfor multimediedesign  og indretning i form af kursus i boligstyling samt er ved at tage en uddannelse til indretningskonsulent, mener de jeg er den rette til denne rolle.

Jeg skal være med til at markedsføre siden, få trafik til siden og hjælpe folk igang med at oprette albums mm.

Det eneste minus der egentligt er ved dette, er at der ikke er nogen indtægt de første 2 år.

Hvis alt går vel, vil de efter de 2 år tilbyde andel i modersidens indtægter.

Så det er noget jeg skal gøre, fordi jeg brænder for webdesign og indretning.

Jeg har sagt ja.

Er der nogen herinde, der har nogen gode idéer til, hvorledes jeg bedst markedsføre dette site?

Har tænkt mig at tage kontakt til diverse indretningsmagasiner.

Og så er der jo facebook mm.

Vil ikke skrive navnet på sitet endnu, idet jeg først lige skal gennemlæse kontrakten, førend det er officielt.

 

Tilmeldt 2. Nov 08
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lone,

Jeg tillader mig lige at bringe en gammel tråd frem igen.

Nu er der gået noget tid siden du skrev dette indlæg - er der sket noget mere i sagen, og har du nu mulighed for/lyst til at oplyse navnet på sitet?

Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa, jo vist, det eksisterer da her:

http://www.stylerooms.dk/ 

Der kommer hele tiden nye medlemmer og der er efterhånden en del albums...

Dem der ejer sitet er begyndt at markedsføre det vha google adwords...

Tilmeldt 2. Nov 08
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ser jo rigtig fornuftigt ud - lige et site jeg har søgt efter Smile

Er det dig der står bag den danske udgave af sitet? Hvor længe har siden været online og hvordan er medlemstilstrømningen/trafikken? 

Nu vil jeg klikke lidt rundt på sitet og finde inspirerende projekter Smile

Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 18:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det er mig der står for den danske udgave, dog kun det indholdsmæssige ikke kodningen..

Siden har været oppe og køre i 4-5 måneder nu....

 

Tilmeldt 2. Nov 08
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har nu klikket rundt på siden, og den fungerer jo ganske udemærket som inspiration til spændende boliginretning Smile 

Det undrer mig dog lidt, at der ikke er mere aktivitet på siden. Hvad gør I/du for at lokke folk til?

Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej du har ret i at der er lidt stille derinde for nylig....

Jeg skriver på diverse indretningsblogs og så reklamerer stylerooms via google adwords...

 

Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogen der har nogen gode idéer til markedsføring af siden?

 Der er omkring 50 brugere på siden nu, men det kan tælles på 2 hænder, dem der er aktive derinde.....

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)