Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes du om vores site?

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 09:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Marcel Fuursted:

Hey, Karsten

Checkout flowet går gennem en del lige nu, men spøjst nok har der faktisk ikke være ÉN ENESTE der er hoppet fra ved DIBS selv om vi har hørt fra en del at den skal styles til vores side - og det mener jeg helt afgjort også den skal :) Men lige nu tænker jeg: "Hvorfor reparere noget der ikke er i stykker?" Det KAN jo være, at den måske giver tryghed... Don't know :)

Hej Marcel. 

Du har fuldstændigt ret.

"Dont fix whats not broken" - med mindre man ikke kan være helt sikker på at man har taget alle variabler i brug, og man må jo sige så langt inde i checkout flowet, er den eneste variabel om man fortsætter sit køb, og når der intet problem er, ser jeg heller ingen grund til at ændre det lige nu. Der må være andre ting som Analytics påpeger som problempunkter som man så kan tage fat om :)

Et godt eksempel på at alle shops er forskellige, og det er derfor man selv skal teste ændringer, og ikke bare implementerer noget som andre har fundet virker! 

-Karsten

 

 

Fra Sønderborg
Tilmeldt 17. Mar 09
Indlæg ialt: 336
Fra  BodyMod.dk Shop - Blue Monkeys in Space ApS Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mike,

Jeg kan se at mange af de andre Aminoer kommer med rigtigt meget godt her og jeg vil give langt de fleste ret. Jeg havde dog ikke selv så meget tid til at kigge på jeres, ellers super site. 

Det der irriterede mig mest var faktisk at der var, til tider, for mange valgmuligheder. F.eks. syntes jeg at under herre at kategorien fodtøj og outdoor helt skulle fjernes. Der er ingen grund til at det ene par sandaler i fodtøj ikke kunne flyttes til en anden kategori. Ligeledes bør gummistøvlerne fra outdoor flyttes til en anden kategori. Resten af produkterne syntes jeg slet ikke hører hjemme på jeres site. 

Nu hvor jeg tænker over det, så syntes jeg at kategorien Sko bør omdøbes til Fodtøj. Det er mere passende og vil også give jer muligheden for at have jeres to par gummistøvler i den kategori.

Det var lige alt hvad jeg havde tid til.

Held og lykke med jeres ellers super site!

Mvh.

Janus

Fra København
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Alle,

Tusind tak for de fede svar! Det er virkelig noget vi kan bruge...

 

Vi vil gå igang med det samme med at rydde op i vores ellers lækre site ;)

Håber der kommer mere feedback... som sagt, så spiser vi det til morgenmad ;D

 

Mike

Fra Odense
Tilmeldt 16. Feb 09
Indlæg ialt: 156
Fra  Symatic Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Ja det er en flot webshop, med et stilrent design.

MEN jeg synes det er dårlig at den ikke er optimeret til skærmstørrelse 1024x768, og det ser jeg faktisk som et kæmpe minus ved jeres webdesign.  Rent designmæssigt ville det ikke have være et problem at lave den de 30-40 px mindre i bredden, og så lave bedre css på baggrunden, så der ikke er scroll_bar bottom. De flest skærm er standard 1024x768, og de fleste webdesigner i 2009 optimere til denne størrelse.

Som andre har skrevet er det proz med top_images, de skule optimeres til en Q 60 i Photoshop, kvaliteten blive lidt ringere (kan faktisk ikke ses) men til gengæld fylder de kun ca 20Kb pr. billede.

Alternativt kunne i dele topppen (header) op i 2 div. Ligge .gif ind (div1) i starten hvor i køre tekster og baggrund (huse), og billede i jpg i (div2.) så ville load tid på de billeder være optimal. Men Q 60 er vist godt nok.

Jeg skriver normalt ikke så meget kritik til folk, men jeg synes simpelthen det er synd, nu hvor i efter min mening har en af DK´s bedste webshop designs.

Venlig hilsen

Thomas K

Fra København
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Heey Thomas!

 

LÆKKER FEEDBACK!

 

Grazias!

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)