Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

MailReminder.dk

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Risskov
Tilmeldt 13. Dec 08
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :)

Jeg ejer hjemmesiden MailReminder.dk, og vil egentlig bare høre hvad I synes om siden, og om I har gode tips til hvordan siden kan blive endnu bedre!

Kort om MailReminder.dk
MailReminder.dk er en side, som kan udsende mail remindere (en husker på mail).
Eksempelvis skal du huske at sende et kort til din moster i Australien.
Her kan du bruge til MailReminder.dk til at sende dig en husker.

Så kort og godt er MailReminder.dk en smart online kalender, som udsender din husker når du vil.

Tilmeldt 21. May 08
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er muligvis lidt for meget scroll på din side. Kan den gøres "lavere" uden at misse effekterne og de vigtige detaljer...

Evt. koble et SMS-modul på. Hvis jeg glemmer en aftale, er det fordi jeg ikke er i nærheden af min mail - mens en SMS tikker lige ind i brystlommen...

Kontakt evt. www.e-c-s.dk for at høre mere om deres SMS-løsninger og om det kan kobles på.

Ellers et super fedt lay-out og kanon koncept - men husk nu at tjene penge på det også... ;-))

Selvstændig med Aps - Internet-købmand og krejler af 1. grad... Yes

Fra Risskov
Tilmeldt 13. Dec 08
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret.

Dit svar kan bruges, og jeg vil overveje som det første at få et banner på siden.

Tilmeldt 17. Sep 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian.. 

Nu er jeg ikke den største hjemmeside ekspert, men  efter min mening virker din forside en smule rodet..

Man ved ikke helt hvor man skal fokuserer og det virker ikke nødvendigt både at have :

Med Mail Reminder glemmer du
aldrig et vigtig møde, daten,
eller familiefesten!

Alt dette får du gratis og uden
oprettelse!

 

og:

Med Mail Reminder.dk er det slut med at glemme vigtige aftaler, for vi hjælper dig nemlig med at huske dem! 
Opret din kalender online og Mail Reminder.dk sender dig en husker på mail, så det er slut med at glemme dit vigtige forretningsmøde, din nevøs fødselsdag eller bryllupsdagen. 
Du vælger selv hvornår vi skal sende dig mailen, og du vælger helt selv indholdet i din mail.
Alt dette får du gratis og uden reklame!.

 

så hvis du slettede det ene og skrev det du ville have oppe ved siden af ham manden, ville man også kunne se hele siden uden at scrolle..

Ellers syntes jeg den er ok, kan godt lide dine OSS.. rigtig praktisk..

VH. Katrine

Fra Risskov
Tilmeldt 13. Dec 08
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm...
Det var måske ikke helt tosset det du snakker om der.
- Det eneste der kan være er, at jeg ved at skrive det sammen flere gange, på forskellige måder, giver en god rating blandt søgemaskiner ;)

Men da jeg, så vidt jeg ved, er den eneste på det danske marked, som tilbyder denne service, så kunne dit forslag måske godt lade sig gøre.
- Det vil jeg lige undersøge.

Tak :)

Tilmeldt 29. Nov 06
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Som tidligere foreslået for fixet sms services også og så er jeg helt sikkert kunde. Det der kunne jeg seriøst godt bruge. :)

Fra Viby J, Århus
Tilmeldt 10. Oct 08
Indlæg ialt: 631
Fra  Søgemedier A/S Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja på med et SMS modul, ellers bruger folk bare gmail's kalender/mail.

Men super lækkert Smile

Fra Risskov
Tilmeldt 13. Dec 08
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har ret i at Google tilbyder omtrent det samme, men dog synes jeg at jeg skiller mig ud med at kunne gøre det uden oprettelse, og så er jeg ikke sikker på at så mange egentlig er klar over funktionen :)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du vil fremtids sikre din site, så er SMS uundgåeligt. Og markedet er helt klar på sådan en service, os selvom det evt måtte koste penge.

Så få endelig arbejdet videre med den ide!!! Mail delen er smart nok, men spørgsmålet er om den ik allerede er ved at være fortid? Alt køre efterhånden via mobilen, ja selv betalingskort kommer via mobilen i en nær fremtid. Så spild ik unødvendige krafter på maildelen, fokuser på sms!

MVH
Tom Ford Solbriller 

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)