Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook fan = Gratis røgalarm

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra San Juan, Metro Manila, Philippines
Tilmeldt 13. Oct 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Fedt initiativ! Du kunne måske ændre strategien, så du istedet siger ved f.eks. 10 mutual/fælles venner udløser det en røgalarm, som sendes til personens familiemedlem eller ven over 65. På den måde får du dit netværk til at arbejde (næsten) gratis for dig og beholder fokus på 65 år/røgalamer. Der er langt op til 100 fans, og hvem forærer du den til?

Du kan også aktivere din Twitter account til formålet og trække trafik til Fan Siden.

Det var bare lidt gode råd.

Hilsen Aleksander

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for tippet Aleksander, jeg tror bestemt det er noget jeg vil gøre...ikke erstatte de 100 men som ekstra motivation

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Hvis nogle af Jer har (bedste)forældre over 65 år, som ingen røgalarm har, vil jeg gerne sende Jer en gratis røgalarm, så i kan hænge den op hos dem. Jeg vil dog gerne have en billed af modtageren retur, til brug på www.sikkerthjem.nu Kontakt mig på info@sikkerthjem.nu hvis i vil have en gratis røgalarm.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Aug 08
Indlæg ialt: 555
Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Skide godt initiativ!!

Lige et råd.

Jeg ved ikke om du bare sender en røgalarm ud til en tilfældig ældre, eller hvordan du gør. - Men hvis du overrækker den fra hånd til hånd, så syntes jeg du burde tage et billede af hver "heldige vinder" der får en røgalarm - Med dig ved siden af, vel og mærke.

Så vil dine "fans" se at det ikke bare er fis, og det vil give en viral effekt.

Men igen, godt initiativ - Og håber du kan bruge mit råd.

Mathias Christoffersen.

Tilbyder produkt fotos til webshop ejere, og butiks ejere - Kontakt: Via PM

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeps, er netop meningen, jo flere billeder, jo bedre :)

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Boysen:

Jeps, er netop meningen, jo flere billeder, jo bedre :)

Du kan jo overveje at give røgalarmer til de af dine Facebook fans, som er over 65 år :-)

Dem skal der nok være nogle af.

FEDT initiativ!
Smoking! Wink

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Århus
Tilmeldt 15. Oct 09
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 05:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Min gamle onkel på 82 er på Facebook. Du må lige linke, når du har det klar :-) Han har også et digitalkamera..

Super fed idé...

Som inspiration, så check Twitter-strømmen fra kunstnerne Pearl Jam og Eminem - de har gjordt noget lignende med hhv special editions af ny udgivelse og koncertbilletter, hvor de tog billeder af modtagerne på Twitter/Facebook... Begge ting fungerede super godt og er gode cases. Røgalarmer er nok ikke helt så sexet som koncert-billetter til Eminem (no offence), men er sikker på at du kan få det til at fungere, hvis det sættes rigtigt op.

Vh Aleksander

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 00:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 2 ud af 2 (19 indlæg)