Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi mangler en dygtigt SEO/PPC mand nogen der kan hjælpe?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Sep 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle i flnke amino folk vi er et lille nystartet firma i hjertet af, København som mangler en person som har erfaring med adwords/PPC og SEO hvios der er nogen af jer som kender nogen der mangler noget, at lave må i meget gerne skrive vi leder med lys og lygte..

 

Check vores URL; www.pitros.dk

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Deniz

Vi er friske og kan hjælpe med både AdWords, SEO, konverteringsoptimering og video.

Venlig hilsen,

Christian

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
Indlæg ialt: 776
Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Deniz

Det lyder som et spændende projekt og flot hjemmeside. Jeg vil derfor række hånden op hvis i skal bruge en stabil mand på Google Adwords. Der forgår allerede et andet indlæg hvor Casper som jeg arbejder sammen med, har givet lidt ros til mig. Du kan læse det her:

Jeg har bloggen RSconsult.dk hvor jeg bl.a. hjælper virksomheder som dig. Du kan tjekke det her.

Smid en mail til info (a) rsconsult.dk så kan vi tage en snak om jeres nye projekt Yes

Fra Roskilde
Tilmeldt 7. Jan 06
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Deniz

Jeg er efterhånden booket godt op, men kan godt tage nogle flere opgaver ind. Du er velkommen til at skrive en pb eller mail, hvis vi skal tale nærmere.

Jan P. Olsen - Min virksomhed Agilitor beskæftiger sig med online marketing, Google AdWords og søgemaskineoptimering (SEO).

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 3. Apr 09
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Deniz....

Jeg benytter et firma, som hedder www.krono-digital.dk De er super dygtige til det, som du efterspørger...

Martin

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 742
Fra  Klubmodul ApS Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person
Hej hvor er det sjovt at se at alle der har svaret overhovedet ikke har læst hverken den oprindelige tråd eller den Webside der henvises til. Mvh Jesper

Klubmodul - 600000 danskere, 800+ organisationer kan ikke tage fejl

Fra København
Tilmeldt 13. Sep 08
Indlæg ialt: 222
Fra  Trovatten Netspiren - Din helsekostbutik på nettet Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Weltström:
Hej hvor er det sjovt at se at alle der har svaret overhovedet ikke har læst hverken den oprindelige tråd eller den Webside der henvises til. Mvh Jesper

Enig :) -Tror ikke de har set at han søger en SEM-partner og ikke SEM ydelser..

Kig forbi min nye blog om Internet Marketing!

Fra Glostrup
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hæ! Det sjove er faktisk, at da jeg læste indlægget var min første reaktion. 'Det sgu da hurtigt at lave en konkurrentanalyse her på Amino'. Efterspørg hjælp og alle de sultne konkurrenter dukker op :-)

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Deniz108:

 som mangler en person som har erfaring med adwords/PPC og SEO

Check

 

Deniz108:

 Check vores URL; www.pitros.dk

Check

Går derfor ud fra, at de søger nogen til at hjælpe med sætte deres kampagne eller deres kunders kampagner op fordi Pitros ikke selv kan finde ud af det (selv om det er det, de reklamerer med på hjemmesiden)

Og da det jo er det vi gør, hvorfor skulle jeg så ikke svare?

Mvh,

Christian

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
Indlæg ialt: 776
Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

Jeg bakker Christian op, jeg er stærk på Adwords området, så forstår heller ikke problematikken?
Men kan da tage fejl af tekstens budskab Smile

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)