Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min bærbare kan ikke starte op

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)
Fra Lemvig
Tilmeldt 24. Mar 06
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :

 

 

Jeg tror at dit største problem bliver at redde dine filer ud af harddisken.. Du kan prøve at brænde dig en live-cd ud, og se om du kan få adgang til harddisken. Hvis det ikke lykkes, skal du have sendt harddisken til syn, så de kan få trukket  din data ud, og evt sende dig en ny harddisk.

Derfra er det bare at smide en ny installation af windows på maskinen, når du har reddet det du ville..

Tilmeldt 7. Nov 08
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtige mænd tager da bsckupWink

Fra Lemvig
Tilmeldt 24. Mar 06
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

 


Til harddisk diagnosticering og til rep af korrupte systemfiler bruger jeg altid lastxp v. 21 live disk. Hvor man kan finde sådan en fætter henne, må jeg nok ikke sige på dette forum..

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:49
Hvor mange stjerner giver du? :

preben mortenwold:

Rigtige mænd tager da bsckupWink

 

Rigtige mænd tager ikke backup. De græder - De græder længe...

 

 

Spøg til side.

 

Har du mulighed for 1 - at pille harddisken ud, 2 - at sætte den til i en anden computer

 

hvis ja, så prøv det og kør en chkdisk på disken.

 

Og hvis det hele lyder som rent volapyk, så ringer du til Niels John fra Nielco IT :)

 

(@John Nielsen - Dybt pinligt)

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 19:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Tørring:

Og hvis det hele lyder som rent volapyk, så ringer du til Niels fra Nielco IT :)

 Jeg bliver altså nødt til at tage navneforandring.. Wink Firma navnet Nielco IT kommer ikke fra mit fornavn, men mit efternavn .. 

Tak for tilliden, Simon. 
René, du er som altid velkommen til at kontakte mig, uanset om vi skal have din nuværende bærbare op at køre igen, eller du skal have et skarpt tilbud på dens efterfølger.

Nielco IT blandt andet er Lenovo Business Partner.

De bedste hilsner
John Nielsen

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra København Ø
Tilmeldt 28. Dec 06
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :

preben mortenwold:

Rigtige mænd tager da bsckupWink

 

Haha herlig humor

 

Blue Screen Of Death meget trist. men  Hvis jeg må anbefale Norton Ghost som backup program.

 

:)

 

Vi Leverer Web Design og Web Shop løsninger, Se referencer her.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skriver at fejlen er sket lige efter du har brugt et DB værktøj fra den leverandør.

Jeg har set ligende problemer før hvor enten hele registreringsdatabasen er blevet korrupt eller den bare har fået overskrevet databasedriverne via et 3.parts program, som det du beskriver CD'en som. Det er især FoxPro drivere der laver det ballade

Og din fejlbeskrivelse lyder meget som om det også er problemet her

 

Der er et par forskellige løsninger på det, men jeg vil ikke anbefale du gør det selv

1 - Du kan slipstreame SP3, for den indeholder en opdateret version af driveren (forudsat at db'en ikke er korrupt)

2 - Du kan sætte din HD over i en ekstern disk-enclosure og trække dine data ud, og så formatere

3 - Hvis leverandøren af den CD du snakekde om, ved hvad drivere det er han har brugt, så kan du nøjes med at kopiere den ind

Tilmeldt 12. Dec 07
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du ekstra RAM i så prøv at pille dem ud og lad den starte op på RAM´den har indbygget på boardet.

Har hele 2 gange prøvet at mine ekstra ram var krudtet af.. bare et forslagHuh?

Behov for at komme i gang ?, lån penge her

Fra Vejle
Tilmeldt 9. Feb 09
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej René,

Det lyder som en defekt harddisk.

Hvis du ikke har fået løst problemet er du velkommen til at kontakte mig.

Ole Stanstrup

O.S. Data, Vejle

Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 00:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Min PC er oppe at køre igen.

Det var vist noget 'NTFS tabel fejl" (ja hvad ved jeg)

Min gode ven havde et program der checkede disken og rettede op på skaderne, så den nu kører igen.

Nu vil jeg hive alle data over på en anden disk og se om maskinen kører igen uden probs...

Men tak for jeres hjælp. Jeg er meget glad for at min maskine nu kører som den skal igen.

StylingShop.dk - design dit eget postkasseskilt 

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)