Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på vores side.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 14. Apr 09
Indlæg ialt: 220
Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

 

Vi har en gang spurgt op feedback til vores side e-kamera. men vi har lavet en del rettelser, fået smidt mange flere produkter ind, samt puttet alt på lager osv.

Vi er begyndt at få salg, har en del hits, men vores afvisningsprocent i analytics er fx. 32%, har hørt det er mindre godt.

 

Håber i vil give lidt feedback, måske specielt hvordan i synes vi kunne være bedre til at konvertere kunder til salg.

 

Mvh

e-kamera.dk

Tilmeldt 12. Feb 09
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Flot side. Kunne måske godt tænke mig at forsiden var lidt mere simpel. Måske blot nogle boxe med grupperne (som du har i menu i dag) da man normalt vil have noget specielt man søger på din side. "Nye produkter" er efter min mening spild af plads på forsiden. Who cares, bare du har dem. Om de er nye i din butik er for mig ligegyldigt. Så ville jeg hellere bruge pladsen på "Mest sælgende produkter" eller endnu bedre "Særtilbud denne uge" - Alle elsker gode tilbud.

Blot et par tanker.

Held og lykke, men siden er flot.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad siger google analytics eller anden statik hvilken ord dine besøgene . kommer ind fra google af til din hjemmeside , er det relevante ord til din hjemmeside , der giver køb?

Din side er pagearank 0 , der kan arbejdes en del med søgeord optimering , få nogle til at linke din side

Husk h1 -h2 tekst til de ord du vil ligge højt med på google skriv det i dine overskrifter på hjemmesiden , tekst alm. h3 og h4

Flot hjemmesiden synes den er godt nok designetSmile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 270
Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg synes designet er flot. Det er enkelt og stilrent.

Jeg er dog enig i, at det ikke er så relevant at vise nyeste produkter på forsiden - og slet ikke i SÅ stor format.

Dét, jeg ofte synes jeg oplever er, at når jeg kommer ind på en side, som jeg ikke har noget forhåndskendskab til, så er jeg i tvivl om, hvad siden egentlig tilbyder.

Jeg har indsat et screenprint nedenfor, som viser forsiden af jeres site.

 

 

Mens jeg godt kan lide enkeltheden i jeres design, som gør det let for nye brugere at navigere rundt på sitet, synes jeg forsideteksten "e-kamera - stort udvalg i fotoudstyr mv" bliver lige lovlig stort. Man bliver nærmest blæst væk fra skærmen når man skal læse hvad der står.

Jeg tror, I med fordel kunne gøre dette en del mindre, og så samtidg indsætte korte relevante sætninger ind om, hvad e-kamera tilbyder, og her tænker jeg ikke kun på at I sælger fotoudstyr, men noget i stil med:

e-kamera tilbyder dig:

- Lave priser på fotoudstyr

- Hurtig levering

- Support på købte produkter

- Vejledning ved køb af produkter

....eller hvad, der nu gør netop e-kamera til det rigtige sted at købe kameraudstyr, og ikke bare et sted at købe kameraudsty! For der ER meget stor forskel på de to ting.

Altså, både noget der giver kunden information om gevinsten ved at købe hos jer, og samtidig noget som skaber tryghed ved at købe udstyret hos jer. Dette manger i høj grad.

Du har bedt om specifik feedback på, hvad der kan forbedres i købsprocessen, men før man når dertil skal man umiddelbart kunne se fordelen ved at købe hos jer i det hele tager. Derfor ovenstående feedback.

Ellers flot og gennemarbejdet.

SMil  

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad med at smide nogle varer på forsiden i stedet for en beskrivelse af hvad i sælger? ;o)

Gode tilbud, så skal folk nok finde ud af hvad I sælger...imo er hele den blok i midten ligegyldig og værdiløs. Billeder (gode billeder) + gode priser = salg ;o)

Jack

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 14. Apr 09
Indlæg ialt: 220
Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen. Tusind tak for feedbacken, vi vil straks gå igang med de ændringer i har peget på. Vi kan specielt give jer ret i den med nyeste produkter, den er nok ikke super relevant. Vi syntes dog om den fordi vi mangler at smide rigtig rigtig meget tilbehør ind på siden, så derfor kunne det være kunderne ville fange interesse for disse produkter.

 

Mvh

Nicolai

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)