Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvornår er der interesse fra mediebureauerne?

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Hørsholm
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror ikke at der er nogen eviggyldig algoritme for, hvor stort et site skal være. Det handler ret meget om, hvem målgruppen er, og hvor de fanges bedst.

Skal en kampagne ramme jobsøgende ingeniører og du med say 3.000 unikke om måneden rammer 40% af alle dem der er i målgruppen er dit site interessant for et mediebureau.

Når det er sagt, skal det i øvrigt nævnes, at præcist jobkampagner ikke ofte håndteres igennem mediebureauer, men enten direkte eller via rekrutteringsfirmaer. Mig bekendt er der kun et af mediebureauerne der har en specialenhed inden for job, Promedia, tror jeg de hedder.

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 639
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Sebastian Engelbrecht:

Når det er sagt, skal det i øvrigt nævnes, at præcist jobkampagner ikke ofte håndteres igennem mediebureauer, men enten direkte eller via rekrutteringsfirmaer. Mig bekendt er der kun et af mediebureauerne der har en specialenhed inden for job, Promedia, tror jeg de hedder.

Hej Sebastian,

Det er nu ikke helt rigtigt.. 

Signatur, Nybroe, Promedia, Sylvester Hvid, Carat og mange flere har "job-afdelinger"... Om de her mediebureauer, så rent faktisk er de mange penge værd er en anden diskussion. 

Rekrutteringsbureauer foretager sjældent direkte job"kampagner". Rekrutteringsbureauerne køber annoncer eller scanningsaftaler hos jobindex, jobopslaget, jobzonen osv. på præcis samme vilkår, som alm. virksomheder. 

Mvh.

Andreas.. 

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)