Tror ikke at der er nogen eviggyldig algoritme for, hvor stort et site skal være. Det handler ret meget om, hvem målgruppen er, og hvor de fanges bedst. Skal en kampagne ramme jobsøgende ingeniører og du med say 3.000 unikke om måneden rammer 40% af alle dem der er i målgruppen er dit site interessant for et mediebureau. Når det er sagt, skal det i øvrigt nævnes, at præcist jobkampagner ikke ofte håndteres igennem mediebureauer, men enten direkte eller via rekrutteringsfirmaer. Mig bekendt er der kun et af mediebureauerne der har en specialenhed inden for job, Promedia, tror jeg de hedder. |
Sebastian Engelbrecht:Når det er sagt, skal det i øvrigt nævnes, at præcist jobkampagner ikke ofte håndteres igennem mediebureauer, men enten direkte eller via rekrutteringsfirmaer. Mig bekendt er der kun et af mediebureauerne der har en specialenhed inden for job, Promedia, tror jeg de hedder.
Hej Sebastian,
Det er nu ikke helt rigtigt..
Signatur, Nybroe, Promedia, Sylvester Hvid, Carat og mange flere har "job-afdelinger"... Om de her mediebureauer, så rent faktisk er de mange penge værd er en anden diskussion.
Rekrutteringsbureauer foretager sjældent direkte job"kampagner". Rekrutteringsbureauerne køber annoncer eller scanningsaftaler hos jobindex, jobopslaget, jobzonen osv. på præcis samme vilkår, som alm. virksomheder.
Mvh.
Andreas..