Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Crowdsourcing design til computer, Iphone, Ipod, biler osv.

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 282
Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har sammen med en ven snakket om at lave en hjemmeside, hvor man kan købe "skins" til sin bil, motorcykel, væggen på værelset, Iphone, Ipod, bærbare, skatebords og andet.

Vinklen er så at alle disse designs / skins kommer ikke fra store fabrikker, men fra brugerne på hjemmesiden. Folk ligger et design op, andre stemmer så på disse designs og når måneden er slut, så bliver det bedste design så produceret til vores shop, hvor man kan købe det og designeren vil få X % af omsætningen.

Tror i det er noget som folk vil benytte sig af?

 

Altid en ny ide!

Fra København S
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 282
Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Ingen der har lidt feedback på ideen?

Altid en ny ide!

Fra Lemvig
Tilmeldt 24. Mar 06
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Jeg ved ikke om du allerede kender cafepress og deviantart.com.. Dér er der jo masser af salg i 'crowdsourcede' produkter og print. Og man kan godt forstå at du vil involvere forbrugerne, det giver klik til siden og content og mersalg. Men når du siger skins, så mener du vel klistermærker? Du vil have at folk skal designe klistermærker, og betale dig for at printe dem..

På den ene side, vil folk gerne netop designe deres eget skidt og skrammel. Det giver lidt status at sige, ja, det er cool, jeg har selv lavet det. Det er oppe i tiden, tror jeg. Men om folk vil købe..? Måske. Har du kapital til at anskaffe dig softwaren til siden, og til vinyl klistermærkeprinterne selv?

 

 

Fra Værløse
Tilmeldt 1. Jun 09
Indlæg ialt: 410
Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Men skins, mener han covers - eller hvad? Covers tror jeg ihvertfald ville være en fed idé :)

 

/ Morten

Få et godt webdesign til en lav pris på owix.dk - drevet af unge iværksættere

Fra København S
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 282
Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er skins til Iphone, Ipods osv..

Lidt underlig måde du formulere dig på, men okay.. Har fundet en amerikansk hjemmeside som kører nogenlunde det samme koncept..

 

Der findes rigtig mange kreative mennesker i Danmark og andre lande, som laver flotte ting i deres fritid. De designs som bliver valgt er jo ikke "skidt og skrammel", men rigtig flotte designs, som brugerne har valgt og designeren vil så få x % af omsætningen.. Det må da være at få produceret sit eget design som bliver solgt på hjemmesiden..

Desuden er det rigtig let at sætte på og tage af, når man bliver træt af det.. Man ser da tit folk som har forskellige klistermærker på sin laptop, hvorfor så ikke have et rigtig fedt skin til den..

 

Har kapital til hjemmesiden, har en rigtig god ven som kan printe klistermærkerne i vinyl..

Altid en ny ide!

Fra København S
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 282
Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

@Morten: Helt præcist covers.. Man kan sgu lave nogen rigtig fede designs covers til sin laptop og mobil eller ipod.. og tak fordi du synes det er en god ide :)

Altid en ny ide!

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er sgu heller ikke helt med på hvad han mener.....skins.....for mig er det ikke noget fysisk, men har altid været noget ifm. hvordan ting ser ud på pc/net osv.

Jack

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra København S
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 282
Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal prøve at forklare det :)

Det er covers som man kan klister på sin iPod, så man beskytter sin iPod, men det er så et slags klistermærke som har et fedt design. Du kan også klister det på din væg, ligesom tapet, men kan tages let af igen og det kan fx være et billede af en bil :)

 

Altid en ny ide!

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Nå ok.......jamen hvad venter du på....?

Selvfølgelig kan det blive en forretning. Om den bliver god elle rmindre god, afhænger jo af hvad du kaster i det af kræfter/energi ;o)

Fra teens og opefter i alder......det kan kun blive sjovt og godt.

Jack

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra København S
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 282
Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Takker :)

Jamen vil da gå i gang med konceptet, må få lavet en forretningsplan..

Altid en ny ide!

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)