Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem kan sælge kultur?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg står og mangler en dygtig og erfaren sælger - gerne bosat i Nordsjælland - som kan sælge sponsorater til en kulturel begivenhed i eksklusiv-klassen.

Der skal sælges sponsorater for ca. ½ mil. på ca. 3 uger, hvis projektet skal lykkes, så det vil være fint hvis jeg får kontakt med én som umiddelbart har en række gode kontakter til formålet.
 
Provisionen står naturligvis mål med kravene.
 
Anyone?
 
mvh Hans
Tilmeldt 14. Aug 05
Indlæg ialt: 347
Skrevet kl. 23:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Hans

Hvis man skulle have nogle kontakter, ville man måske gerne vide lidt mere om indenfor hvilke områder disse sponsorer skal findes?.

/Rasmus T
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 00:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Dato: 9/18/2005 11:36:44 PM Forfatter: Rasmus Toustrup Hej Hans Hvis man skulle have nogle kontakter, ville man måske gerne vide lidt mere om indenfor hvilke områder disse sponsorer skal findes?. /Rasmus T

Naturligvis. Og det kan man også godt få, hvis man henvender sig og signalerer, at man har det, der skal til.
Hvis jeg ikke finder den rigtige i én person, er jeg indstillet på at stille et godt hold.
 
Målgruppen for salgsarbejdet er firmaer, som ser en fordel i at blive knyttet sammen med højkvalitets kulturbegivenheder. Det konkrete arrangement, som haster, foregår i Nordsjælland - senere projekter kan foregå hvor som helst.
 
Af forskellige årsager - som er lidt vanskelige at beskrive - kan jeg ikke være så åben omkring projektet, som jeg gerne ville herinde - endnu. Hvis tingene flasker sig, skal jeg nok berette om det senere - vidt og bredt. Lige nu mangler jeg bare de rigtige samarbejdpartnere.
 
mvh Hans
 
 
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)