Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Post Danmarks priser?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 453
Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er helt enig...de har skruet gevaldigt op....det smarte fif var da de per 1. januar 2008 (så vidt jeg husker) ikke længere havde pakker på 0-1 kg hhv. 1-5kg, men kun 0-5kg - og så samtidigt hævede prisen....smart koncept :-)

- Og ja - er man en lille fisk, og ikke kan forhandle priser, er det blevet dyrt. Man kan jo overveje at sende som brev, hvis ikke værdien er for stor....

 

 

Martin
Fra Århus C.
Tilmeldt 15. Oct 09
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

De 49 DKK er listepris for erhvervspakker og MÅ IKKE sendes til private...

Priserne stiger i gennemsnit 3 % til Jannuar og de havde en lille stigning for 3 mdr. siden grundet finanskrisen.

Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 453
Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

For at opnå de 49 kr går jeg ud fra man skal sende en hvis mængde pakker per måned og ikke bare nogle enkelte om året?

Martin
Fra Århus C.
Tilmeldt 15. Oct 09
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Listeprisen på de 49 DKK kan ALLE med et CVR nummer få. Du skal blot henvende dig på posthuset og få nogle erhvervspakkelabels. Det er underordnet hvor mange du sender om året, 1-2-3 eller 500 prisen bliver ikke makant bedre før du er over 10.000 erhvervspakker om året.

Tilmeldt 7. Sep 09
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Andreas Højbak:

Listeprisen på de 49 DKK kan ALLE med et CVR nummer få. Du skal blot henvende dig på posthuset og få nogle erhvervspakkelabels. Det er underordnet hvor mange du sender om året, 1-2-3 eller 500 prisen bliver ikke makant bedre før du er over 10.000 erhvervspakker om året.

Tror selv jeg giver et sted mellem 34 og 36 kr. for erhvervspakker på maks 1 kg ;)
- Så det er nok forskelligt, hvilke priser der tilbydes. Privatpakker ligger dog reguleret på 60 kr. for 1 kg og opefter...

Elbutik - Salg af Fuga Stikkontakter m.v.

Tilmeldt 4. Oct 09
Indlæg ialt: 222
Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Andreas Højbak:

Listeprisen på de 49 DKK kan ALLE med et CVR nummer få. Du skal blot henvende dig på posthuset og få nogle erhvervspakkelabels. Det er underordnet hvor mange du sender om året, 1-2-3 eller 500 prisen bliver ikke makant bedre før du er over 10.000 erhvervspakker om året.

Hej Andreas,

De klistermærker i bruger hos billigvoks.dk, når i sender ud til erhverv hvad kaldes de, og kommer de på meter mål eller`?

 

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)