Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hyre udenlanske content writers

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Feb 06
Indlæg ialt: 381
Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 

Jeg overvejer at hyre et par udenlanske content writer til at levere indhold til en række af mine sider. Jeg tænker umiddelbart at hyre nogle philipinere men vil lige høre om nogen har nogle erfaringer med dem.

 

Hvor finder jeg dem henne?

Hvad koster de?

Og hvad skal jeg generelt være obs på?

 

Håber at nogen kan være behjælpelige

 

NIL

Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 1013
Skrevet kl. 18:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil anbefale dig at gå ind på Antphilosophy.com og læse nogle af Mikael's artikler. Han har eksperimenteret meget med det, og har så vidt jeg husker 2 fuldtidsansatte fra Asien.

Fra Singapore
Tilmeldt 20. Nov 06
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej har brugt rigtigt mange contentwriters fra Syd Asien gennem tiden, og generelt kan man sige at hvis du ikke laver din research godt nok, så kan du komme til at brænde nallerne engang imellem.

jeg har med stor success brugt rentacoder.com når jeg skulle finde en ny contentwriter, priserne er i bund, men der er også mang indere som prøver at snuppe 3 måneders løn for 1 uges arbejde. Så kig dig godt for, find ud at hvad lokal lønninger er, og betalt derefter - alt efter hvad du skal have lavet.

Men alt i alt er kvaliteten ganske god - specielt hvis du finder nogle fra Malaysia, Singapore eller Indien etc.

 

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej NIL

Har du et nummer, som jeg kan fange dig på? Har et par danske kontakter derude, som jeg kan høre ad.

Michael

Fra KBH/Chiang Mai
Tilmeldt 4. Jun 09
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nil

Mr. James Reed er en personlig ven, som jeg har brugt i flere år til at rette og læse korrektur på alt vigtigt jeg får skrevet på engelsk.

Han kan sit kram, et år var hen proof reader på deres årsbog.

Du kan kontakte ham på denne email jayreed@loxinfo.co.th jeg kender ingen bedre, han leverer på UK eller på Amerikansk engelsk.

Det eneste er at han er meget omhyggelig og bruger den nødvendige tid på at sikre sig at du har kommunikeret rigtigt og det han laver bliver prefekt.

Pris kan du klare du selv med Mr. Reed

Hilsen Michael

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville udbyde opgaven på www.elance.com som er et stort freelance sted, hvor der også er mange content writers

Fra Valby
Tilmeldt 7. Aug 09
Indlæg ialt: 140
Fra  Monera ApS Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Elance er et rigtig godt forslag.

Ellers kan du overveje www.yourmaninindia.com hvis du vil have det helt billigt.

Du kan selv gætte hvad ideen bag siden er fra titlen ;-)

Er i gang med at lave verdens bedste inkassobureau hos Likvido Inkasso.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

IndoSoft er et danskejet firma beliggende på Bali i Indonesien

programmør starter ved 90 kr. pr. time.

www.indosoft.dk

så forgår det på dansk og du misforståes ikke Smile vidste du er dårlige til engelske

 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)