Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

TÆNK INDEN DU TRÆDER IND I MLM

Side 1 ud af 4 (32 indlæg)
Fra Hørve
Tilmeldt 17. Dec 08
Indlæg ialt: 212
Skrevet kl. 08:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har brugt min tid for at finde den rigtig MLM virksomhed.

nogle MLM virksomheder er ikke gemmenskuelige

Eller er det konsulenter for disse virksomheder der bare griske.

Ja Spørgsmålene var mange, da jeg startede i denne branche.

Jeg vil ikke nævne nogle af de virksomheder her, da det er at hænge dem ud. Men nogle af dem der skal virkelig arbejde røven ud og der ikke rart mange penge at hente, Nogle har meget negativ omtale fra forbrugere.

Så har vi dem der har ulovlige produkter i danmark.

Jeg har også snakket med nogle MLM konsulenter der bare vil hive penge ud af ens pung.

Jeg vil klart anbefalde at man skal tænke sig godt om og undersøge pågældene firma inden man træder ind.

Nu har selv været heldig at finde et MLM virksomhed der virkelig hjælper sine konsulenter/partnere. Her der er virkelig ingen slinger i valsen.

 

H.H. Fotografen. www.hh-fotografen.dk  Webprogramering. H.H Production Alarmer & Vagtservice

Tilmeldt 12. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 09:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har ganske ret!

Ligegyldigt om det er MLM eller det er en anden virksomhed, skal man altid tænke sig om. Mange folk tænker at network marketing er en hurtig vej til penge og intet kunne være mere forkert. Det hele kræver hårdt arbejde - så hvis man skal ind i en forretning som har markedsføring via network marketing er det virkelig at ikke blot tænke sig om - men også lægge sig en strategi.

Nå lad så høre, du sidder og brænder inde med det.

- Hvilket selskab er du røget i?

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 09:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, at tænke sig om....

og når så lokummet brænder og verden ser hvad det er man laver, så starter man www.kandetpasse.dk , så man frit kan argumentere for, hvorfor det er ok at lyve overfor folk, som det ses på videooptagelser Ick!

 

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Tilmeldt 17. Dec 08
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 09:12
Hvor mange stjerner giver du? :

... enig, samt læse og forstå kontrakten.

Søren

MENTORING FOR FREE indenfor MLM & Network Marketing - Lær' Gratis om "Succes Med Farver"

Fra Hørve
Tilmeldt 17. Dec 08
Indlæg ialt: 212
Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har været en del rundt i MLM verden Første gang var Filter Quin. (idag ulovlig i danmark) SÅ kom jeg ind i Herbelif (produkterne koster en halv bondegård) og der er mega meget dårlig omtale. Ingen af disse virksomheder gav overskud

Jeg har trukket mig ud af begge disse firmaer for godt 4år siden og Startede selv op med salg af erotisk legetøj og film prodution.

Nu er jeg så kommet så langt at jeg ville ud og bygge noget op igen. her faldt tanken igen på MLM, men denne gang ville jeg undersøge sagen helt til bunds.

Jeg er idag faldet over LR Healht & beauty Systems. Firmaet er 25´år gammelt og tja de sælger forbrugs produkter. Så muligheder er der.

Jeg er ikke startet 100% op inu jeg har købt nogle af deres produkter for at se hvad fanden det er. og jeg er blevet positiv overrasket.

Men bare rolig jeg bliver ikke en af de MLM konsulenter der vil sælge til venner og familie og jeg vil heller ikke sige til de nye jeg måske starter op at det er den vej de skal gå.

Det er fuldstændig forkert at drive forretning på den måde. Men nogle har jo ikke morale i livet!

 

H.H. Fotografen. www.hh-fotografen.dk  Webprogramering. H.H Production Alarmer & Vagtservice

Tilmeldt 17. Oct 08
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Dennis Hansen:

Men bare rolig jeg bliver ikke en af de MLM konsulenter der vil sælge til venner og familie og jeg vil heller ikke sige til de nye jeg måske starter op at det er den vej de skal gå.

Det er fuldstændig forkert at drive forretning på den måde. Men nogle har jo ikke morale i livet!

 

 

Hej Dennis

Du skriver, at du er blevet positiv overrasket af produkterne. D.v.s. at produkterne er ok og fint nok at bruge. Det er da dejligt. Hvorfor skal så dine nærmeste ikke have gavn af de produkter? Hvorfor er det i orden at sælge, informere, anbefale det til fremmede, men forbudt at gøre det til dine nærmeste? Hvis du har positive oplevelser, hvorfor skjule det for dine nærmeste?

Misforstå mig ikke, jeg taler ikke om at prakke nogen noget på, men bare informere dem. Hvis du selv mener at have noget godt ved hånden, skylder du ikke dine nærmeste at fortælle dem det?

Vi taler overhoved ikke forretning, men bare det at dele positive oplevelser med sine nærmeste.

D.B.H.

Michael D.

 

 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Dullweber:

Du skriver, at du er blevet positiv overrasket af produkterne. D.v.s. at produkterne er ok og fint nok at bruge. Det er da dejligt. Hvorfor skal så dine nærmeste ikke have gavn af de produkter? Hvorfor er det i orden at sælge, informere, anbefale det til fremmede, men forbudt at gøre det til dine nærmeste? Hvis du har positive oplevelser, hvorfor skjule det for dine nærmeste?

Svaret er ganske simpelt, og det er der alle MLM people laver fejlen. Familie, venner mm stoler på dig og har tillid til dig, derfor er de os nemmere at påvirke. Er det virkelig et venskab værd, at forsøge at sælge nogle MLM halløj?

Hvis familien eller vennerne spørger indtil produkterne, så kan du jo fortælle dem. Men at forsøge at påvirke/manipulere dem med salg for øje er bare BIG TIME NO GO!!!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Nå dine produkter er åbenbart intet vær når det kommer til bekendte og/eller familie?

Fashion-Seller:
Familie, venner mm stoler på dig og har tillid til dig, derfor er de os nemmere at påvirke

Så til dem vil du ikke sælge dine briller - Hmmm...........................

 

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :

john sommer:

Nå dine produkter er åbenbart intet vær når det kommer til bekendte og/eller familie?

Fashion-Seller:
Familie, venner mm stoler på dig og har tillid til dig, derfor er de os nemmere at påvirke

Så til dem vil du ikke sælge dine briller - Hmmm...........................

Næ fortæller dem da aldrig om det. Hvis de spørger svare jeg, men jeg kunne aldrig finde på at begynde at fremvise en masse med mindre de selv har forespurgt eller lagt op til det.

Jeg vil ik misbruge den tillid der er, og koster det på bankkontoen, ja så er det desværre sådan det bliver...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:
kunne aldrig finde på at begynde at fremvise en masse med mindre de selv har forespurgt eller lagt op til det.

Nej naturligvis ikke ?

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Side 1 ud af 4 (32 indlæg)