Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til hjemmeside (Byttehandel)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Kokkedal
Tilmeldt 23. Nov 08
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer

 

Min partner og jeg er i gang med at videreudvikle en eksisterende ide til det danske marked.

i den forbindelse søger vi en der er interesseret i at indgå i et samarbejde/byttehandel i forbindelse med opbygningen af en hjemmeside med tilhørende databaseløsning.

Vi tilbyder gratis markedsføring af din virksomhed som gengæld.

 

Håber at høre fra dig i nær fremtid, hvor du vil blive informeret yderligere

 

Med venlig Hilsen

 

Tony Eichen

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tony. 

Hvad menes der med "gratis markedsføring" ? hvorhenne?

-Karsten

Fra Kokkedal
Tilmeldt 23. Nov 08
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Karsten

Den service vi vil udbyde, vil forhåbenligt generere et hav af besøgende

Vores mål er minimum 5000 brugere inden de første 3 måneder.

I den forbindelse vil du få gratis annoncering på sitet.

Lyder det interessant?

 

V.h.

Tony

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Tony. 

Det ville i hvert fald for mit vedkommende komme usandsynligt meget an på 2 faktorer:

1. Hvor tidskrævende projektet er

2. kvaliteten af den reklame som tilbydes som modydelse - med andre ord passer segmentet af de brugere til noget jeg kan bruge

Jeg tror sikkert der er andre AMINOer der godt kunne bruge en god reference eller 2, som kunne være interesseret - men pas hellere på, selvom der er meget velvilje i starten, kører mange projekter helt død når der ikke er en god nok gulerod for begge parter. 

-Karsten

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Karsten Lund:

Hej Tony. 

Det ville i hvert fald for mit vedkommende komme usandsynligt meget an på 2 faktorer:

1. Hvor tidskrævende projektet er

2. kvaliteten af den reklame som tilbydes som modydelse - med andre ord passer segmentet af de brugere til noget jeg kan bruge

Jeg tror sikkert der er andre AMINOer der godt kunne bruge en god reference eller 2, som kunne være interesseret - men pas hellere på, selvom der er meget velvilje i starten, kører mange projekter helt død når der ikke er en god nok gulerod for begge parter. 

-Karsten

Meget enig. Hvis jeg havde en rigsdaler for hver gang nogen havde skrevet at de "lige manglede en udvikler til at arbejde gratis på et projekt" (typisk for en ejerandel down the line eller lign. som her), ville jeg være en rig mand.

Der ligger generelt rigtigt meget arbejde i at kode noget fra bunden og man skal som udvikler jo også have mad på bordet.

Fra Kokkedal
Tilmeldt 23. Nov 08
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 09:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus og Karsten

 

I har begge ret i at man skal have noget for sit arbejde, og er det i form af eksponering så er det klart kvaliteten der tæller. Så for at være hudløst ærlig, så ved jeg ikke hvor meget det kan gi, da det hele er i opbygningsfasen, dog har vi set er vi da villige til at tage et møde og fortælle jer lidt om vores ide, så i selv kan vurdere om det er noget vi kan gå videre med, og hvilken rolle I evt. skulle have, eller hvor meget det ville koste kr. øre mæssigt at få udviklet.

 

Mvh. Tony

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Tony

Hvis du ikke har råd til en hjemmeside hvordan vil du få råd til at få 5000 brugere på 3 måneder?

Venlig hilsen,

Christian

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)