Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Red Bull i DK

Side 2 ud af 7 (64 indlæg)
Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har tidligere været i kontakt med Martina, en svensker der arbejder for Red Bull Sverige. Hun forsikrede og fortalte mig om deres arbejde om kamp vedrørende Red Bull og dansk lovgivning, kontra EU lovgivning. Hun var overbevist om det nok skulle vende. Jeg kan ikke forestille mig stafetten er givet videre fra Red Bull Sverige, og i så fald til hvem.

Tilmeldt 20. Oct 09
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder som om du selv har været langt med det tidligere. Men rigtig spændende, jeg prøver lige at holde et øje med det.

Har selv tidligere været i kontakt med et andet ligende firma, som også sagde noget af det samme som du har fået svar fra Red Bull.

Fra Poznan
Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hywar

Skal det absolut være Red bull??

 

 

Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har været godt inde i det, jeg er selv Red Bull fanatiker, og har længe ønsket den og mange andre energridrikke med vitaminer og koffein kom til Danmark, i modsætning til de "sodavand" vi har nu. Det lød dog som om Red Bull Sverige vidste der var lovændringer på vej, for de oplyste for et halvt år siden, at de forsøge at ændre loven i Danmark, så Red Bull kunne sælges. Vi har allerede Shark Energy, men de er ikke til at få fat på, både produktmæssigt og kontaktmæssigt.

Fra Poznan
Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er igang med at lancere en energidrik som kvalitets og smagsmæssigt er lige hvis ikke bedre end Red Bull og Cult og prismæssigt vil den ligge omtrent X-Rayen, har kontakt med bl.a. COOP som iøvrigt har vist stor interesse for drikken, men søger distributører der har kontakter til tankstationerne, så er der nogle herinde der kan løfte en sådan opgave er jeg meget interesseret i at høre fra jer

Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Spændende, hvad indeholder den? Er det noget som virker, eller bare noget sprøjt som cult og x-ray?

Fra Poznan
Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej det er ikke bare noget sprøjt, den bliver fremstillet af brasilianske Guana urter, den er 100 procent taurin fri og smager fantastisk.

Til det polske marked bliver der tilsat B6 og B12 vitaminer, men til Skandinavien bliver den også leveret uden disse.

Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Så det vil sige, den ligesom så mange andre danske energidrikke, skal have energi tilskud fra guarana bærene? Det vil jeg mene er noget sprøjt, ligesom Cult. Udover de vel kun anvender guarana ekstrakt.

Tilmeldt 20. Oct 09
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er vist lidt i samme båd som Fireb93, er vild med Red Bull...

Vil ikke sige jeg kan gå ind i noget af det, men har som nævnt haft en føler ude på et andet energi drik, og det virkede som det fireb93 skriver Red Bull har svaret tilbage.

Synes hele setup´et for Red Bull er rigtig spændende, alle de events de er med i osv.

Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan du oplyse hvilken energidrik det er?

Side 2 ud af 7 (64 indlæg)