Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Red Bull i DK

Side 6 ud af 7 (64 indlæg)
Tilmeldt 20. Oct 09
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 18:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Så kom vi vist lige ind på et sidespor, har vist ikke så meget med hvad jeg spurgte om. Men jeg vil lige følge med i hvad der sker...

Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror ikke at Red Bull kommer til DK, med mindre Fødevarestyrelsen godkender produktet præcis som det er i de andre EU lande.

Det betyder at den tilladte koffeinmængde skal hæves markant og at glucuronolactone godkendes i læskedrikke.

Det vil undre mig meget hvis Red Bull vil ændre deres compound bare for at komme ind i DK, som de sammenligner med markedet i Hamborg og omegn..Det er ganske enkelt for dyrt og besværligt for et så lille marked.

Hvis Rauch, der tapper Red Bull, skal omstille sin store produktion til èt lille marked, så tror jeg de ret hurtigt dropper ideén, og da grænsebutikkerne og piratkioskerne kan tilfredsstille markedet som det er nu, så er der vel ingen grund til at sætte en så bekostelig omstilling i søen. 

Tilmeldt 28. Nov 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

De unge vil have noget de kan eksperimentere med, og det er gammel viden at slanke pulver og energi pulver som f.eks, kendes fra fitnes miljøerne, bliver blandet op i forhold 4-5 gange den anbefalede dosis for at opnå den ønskede kraftigere virkning.

Det har man så fundet ud af at udnytte med de nye party piller der sælges i hele verden, og nu også i Danmark på www.partypills.dk , man laver pillerne således at de indeholder ingen ulovlige euforiserende stoffer, men en blanding af diverse plante ekstrakter, så speeder man det lidt op med en dosis coffeine der ikke overstiger grænse værdierne på den anbefalede dosis, og så er det bare op til brugerne selv at tage stilling til om de vil spise 1,2,3 eller 4 piller for at nå dertil de gerne vil med det.

Og hvorfor skal vi have moralske skrupler over at sælge disse produkter, når vi ser at de fleste spiritus producenter sælger sodavand med alcohol til de unge helt lovligt, og anerkendte firmaer som Carlsberg sælger æblecider med spiritus i, og iøvrigt også sodavand med coffein i form af Burn.

Cult Shaker er også blevet det helt store hit med coffeine mixet med spiritus, og lidt saftevand tilsat.

Vi skal nok bare vænne os til at der også sker noget udvikling indenfor produkter til indtagelse ved partyer, og så skal vi forsøge at glæde os over at vi kan tilbyde de unge nogle mere kontrollerede produkter, i stedet for at sende dem ud i nattelivet med Extacy, rygeheroin, speed og det der er værre. 

Vi kan alligevel ikke forbyde os ud af alt det der er farligt for de unge, i de andre nordiske forbudslande laver de b.la. deres egne hjemmebrænderier, spiser søsygepiller og drikker husholdnings sprit sammen med panodiler for at blive berusede.

 

 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:56
Hvor mange stjerner giver du? :

hywar:

Så kom vi vist lige ind på et sidespor, har vist ikke så meget med hvad jeg spurgte om. Men jeg vil lige følge med i hvad der sker...

Beklager det var nu heller ik intentionen...

MVH

Hugo Boss Solbriller

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 20. Oct 09
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Har jeg forstået det rigtig, har de ændringer som fødevarestyrelsen d.d har lavet, ikke gjord det muligt for Red Bull at komme ind i Dk?

Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Så har du ikke forstået rigtigt, for Red Bull er på vej til Danske hylder :-)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 02:48
Hvor mange stjerner giver du? :

hywar:

Har jeg forstået det rigtig, har de ændringer som fødevarestyrelsen d.d har lavet, ikke gjord det muligt for Red Bull at komme ind i Dk?

De tillader 3 gange så meget koffein, taurin og glukoronolakton og dermed kan Red Bull frigives til salg som i resten af EU...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 07:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal man søge hos Fødevareministeriet for at få tilladelse til at importere og sælge tilsvarende produkter - eller hvordan angriber man lige det bedst ?

Mvh

Jesper

 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Laugesen:

Skal man søge hos Fødevareministeriet for at få tilladelse til at importere og sælge tilsvarende produkter - eller hvordan angriber man lige det bedst ?

Du skal ik have en særtilladelse til disse. De må sælges på lige vilkår med alt andet læsedrik...

MVH
Billige Mont Blanc Solbriller

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Så tror jeg jeg vil prøve med lidt Red Bat...

Men der er skal vel danske pantmærker på, eller kan man også slippe det ?

mvh

Jesper

 

Side 6 ud af 7 (64 indlæg)