Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du gode kritiske øjne?? Så ser lige her...

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Grenaa
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kritiker

Jeg vil meget gerne have kritik af www.shoeshop.dk, er det noget du kan hjælpe med?

Hvis du er nået hertil er jeg meget glad, for så er det gode kritik på vej :-)

Vil gerne have al den kritik du kan komme med af siden, så vi har noget at arbejde med her i krisen og vi kan komme stærkere ud på den anden side.

Du kan evt. maile kritiken til jens@shoeshop.dk.

Tak for din tid.

Mvh.

Jens Nordby

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jens, for at hjælpe dig lidt på vej, her lidt kommentarer:

Umiddelbart hvis ikke jeg skulle komme med lidt kritik var jeg logget ud igen efter 10 sek!!

-grunden til dette er den meget kedelige tekst og måden den er highlighted på med 3 forskellige farver, virker meget tilfældigt, og så er reten af shoppen måske også mere eller mindre tilfældigt!!

-ryk da produkterne op øverst på forsiden, så det bliver butikkens udstillingsvindue som i en rigtig butik

-Billederne er langt fra den standard som kunder kræver af en standard webshop i dag, de er små og nogle produkter er blotlagt og nogle er ikke, størrelsen varierer også så overall stilen bliver meget hurtigt brudt!

ok det var lige 3 hurtige, er ret sikker på der nok skal komme meget mere brugbar feedback

All the best Tom :-)

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :

ps strukturen er alt for dyb, lav den mere flad så man kommer meget hurtigere til produkterne!!

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Fra Nürnberg
Tilmeldt 23. Mar 09
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jens.

Som sko-elskende kvinde glæder det mig jo meget med ethvert site, hvor man kan erhverve sig nogle lækre sko.Smile

Det, der umiddelbart falder i mine kritiske øjne, er et par sproglige ting. Eksempelvis staves "snøre" konsekvent på sitet "snørre". Det er kun med et "r" (snørebånd). Derudover anvender I - primært under skobeskrivelserne - at dele ordene forkert. På dansk er sammensatte udtryk ét ord: superfede, ikke super fede og: snørelukning, ikke snøre lukning. Det er på engelsk, at man bruger to ord (eks.: super cool).

Så det er ikke fordi, der er mange fejl, men en lille, opstrammende korrekturlæsning (ikke korrektur læsning Big Smile) vil give det sidste pift.

Mange hilsner og held og lykke med projektet.

Rikke

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jens,

Jeg er helt enig i flere af de punkter, som allerede er berørt. Man skal ikke være nødt til at scrolle ned på siden for at kunne se nogle sko på et site for skosalg. Og korrekturlæsning er helt sikkert nødvendigt. Der er stavefejl, og teksten er ikke særlig velformuleret, plus jeres brug af eksempelvis pause/tankestreg virker meget tilfældig. Jeg bliver også personligt forvirret af de med farve fremhævede sætninger foroven som i øvrigt står meget dårligt farvemæssigt til den farve, som I har valgt i hver marv - en farve, jeg under alle omstændigheder ville ændre, hvis det var mig, da jeg personligt synes, at den er lidt kvalm. Håber ikke det fremstår for hårdt, kun velmente råd. Selvfølgelig også en smagssag :-)

Mvh

Thomas Høedt Thomsen    www.tt-tekstforfatter.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)