Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Eventvirksomhed

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Oct 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Aminoer

Vi er 3 drenge, som har snakket om, at lave en eventvirksomhed.

Vi påtænker os, at starte helt fra bunden, med at arrangere ture i bus og tog rundt i Danmark til forskellige events, og senere udvide med ture til udlandet.

Der er dog nogle ting, der står uklare for os:

  • Er der nogen speciel lovgivning omkring sådan noget
    • skal der specielle forsikringer til, når man transportere folk inden for landets grænser?
    • Og udlandet?

Vi påtænker os blandt andet, at arrangere ture til Løkken i Nordjylland om sommeren for unge mennesker.

  • Er der i øvrigt nogen, der har nogen kommentarer til ideen?

Fra Køge
Tilmeldt 9. Oct 09
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 23:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Danni.

Jeg syntes det lyder som en god idé! kontakt mig, jeg laver større events på sjælland, kunne være fedt at lave nogle fest pakker hvor i bl.a. trak mennesker til :) nu melder historien selvfølgelig ikke noget om hvor i kommer fra. Men smid mig en mail på dz@likecopenhagen.dk 


Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Danni92:

Vi påtænker os, at starte helt fra bunden, med at arrangere ture i bus og tog rundt i Danmark til forskellige events, og senere udvide med ture til udlandet.

Før I går videre, så skal I have lagt en plan for hvilken type events mm I vil brandes som. Jo mere i flakker rundt, des sværre er det for jeres potentielle kunder at fatte budskabet og ideen.

Så start med en type events/ture og udvid senere hen...

Danni92:

Vi påtænker os blandt andet, at arrangere ture til Løkken i Nordjylland om sommeren for unge mennesker.

Løkken er da ik det vilde party sted mere...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Danni92:

Vi påtænker os blandt andet, at arrangere ture til Løkken i Nordjylland om sommeren for unge mennesker.

Pensionistture?

Ej, undskyld, men Løkken er vist ikke helt hvad det har været på den front.. For mange pensionister med for mange penge og for stor indflydelse i byrådet har fået sat en dæmper på løjerne.. Men så er Øster Hurup i Nordjylland jo på vej op eksempelvis :-)

Fra Køge
Tilmeldt 9. Oct 09
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 00:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej jeg vil også give jer ret i at løkken er blevet dødt. Ture til Kbh, aalborg og sådanne steder, er steder hvor der sker noget nu til dags.

Tilmeldt 20. Oct 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

D. Zacho:
Men smid mig en mail på dz@likecopenhagen.dk

Der er hermed sendt en mail afsted.

Fra Aalborg SØ
Tilmeldt 28. Oct 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg synes, at det lyder rigtig spændende, og hvis i har brug for en nordjysk pige til at kontakte diskotekerne i fx Aalborg og Øster Hurup, så kan du sagtens kontakte mig på mail: lottesmadsen@hotmail.com. Da jeg kender et par af ejerne. Men en ting er sikkert, I skal nok ikke fokusere på at skal til Løkken, da det ikke er så attraktivt længere.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)