Jeg har besluttet at overtage udbetaling af løn til mig selv (via Danløn) - er der nogen herinde som kan give mig en kort guide til hvor i systemet man skal bevæge sig rundt (for at lave en lønudbetaling)?
Tilføjelse: Jeg er allerede oprettet i Danløn og min revisor har tidligere udført lønbetalingen.
Hvis din revisor tidligere har gjort det, som er du oprettet i Danløn systemet.
Dvs. det eneste du skal gøre for at lave lønnen er at sætte det antal timer på, du måtte have haft. i lønberegning. Gå til kontrol og se at det er korrekt og er det korrekt så bogfør.
Et online program som man bruger til udbetaling af løn til ansatte. Det skulle efter sigende være det letteste at bruge på markedet, men personligt har jeg sgu svært ved at overskue det og glad for at det er min kompagnon der river det rundt.
Et online program som man bruger til udbetaling af løn til ansatte. Det skulle efter sigende være det letteste at bruge på markedet, men personligt har jeg sgu svært ved at overskue det og glad for at det er min kompagnon der river det rundt.
Og glemte lige... Linket til systemet siger hvis det hele: http://www.danlon.dk/. Hvis jeg nu siger professionelt og lækkert design, hvad siger I så?