Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skabe opmærksomhed om ny portal

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Sep 06
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle!

 

Efter at ha været med på en kigger igennem flere måneder, så er det nu blevet min tur til at få lidt hjælp og gode inputs.

 

Sagen er den, at vi er nogle spilleinteresserede gutter der har lavet en bookmakerguide (www.bookies.dk). Vi er okay tilfredse med designet på siden og indholdet arbejder vi løbende med. Derfor mener vi, at vi nu er klar til at modtage besøgende.

 

Nu er fokusen kommet til markedsføringen, som vi er lidt blanke på. Således ved vi endnu ikke hvordan vi får skabt noget trafik til vores site. Indtil videre benytter vi os af vores kontakter og så når siden får et acceptabelt antal brugere i forum vil vi aktivt gå ud og promovere den.

 

Hvad er "basic tiltag" man som nystartet website skal foretage sig? Vi har nogenlunde styr på SEO og pressemeddelelse og vi kunne som sådan godt tænke os en masse bud på hvordan vi får markedsført os uden at skulle gå fra hus og hjem. Pt. er det bare et hyggeligt fritidsprojekt, så ressourcer og økonomi er ikke lige vores stærke sider. Kan det f.eks. betale sig at gå ud og betale for trafik allerede nu?  

 

På forhånd mange tak.

 

Zebra, www.bookies.dk  

www.Resultat.dk - En anelse hurtigere
Fra Svendborg
Tilmeldt 2. Nov 05
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Et råd som jeg tror stort set halvdelen herinde ville skrive til jer: Brug Google Adwords...

 

Her kan I selv bestemme hvor meget i vil bruge, og man kan helt klart se effekten, allerede fra dag 1.

 

Hvis I ikke kender til, kan I bare spørge, der er en masse herinde der sidder med en enorm viden!!!

Tilmeldt 28. Sep 06
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Tobias

 

Tak for dit bud.

 

Desværre godtager Google ikke gambling-relaterede websites i deres Adwords program.

 

Mvh. Zebra

www.Resultat.dk - En anelse hurtigere
Fra Svendborg
Tilmeldt 2. Nov 05
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Nå nej. Det er sgu da rigtigt... Min fejl
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)