Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt forum SportMania.dk - Hvordan markedsfører jeg den?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle Amino''er


Jeg har netop fået www.sportmania.dk op at køre.. Jeg vil gerne høre jeres mening, om forummet er brugervenligt? Og om hvordan jeg får gang i debatten derinde?

 

Jeg har tænkt på at finde et par hardcore sports interesserede personer som admin, så der hele tiden er gang i debatten.. og finde nogle gave sponsorer med nogle lækre gaver til de flittige brugere..

 

Min egen vennekreds vil ikke være nok til at fylde et forum.. Så jeg skal ud og skaffe sports interesserede i en fart.. Men hvordan gør jeg?

 

Nogle der har et par ideer, så bliver jeg glad..

 

Tak for det.. og rigtig god aften til jer alle..

 

Mvh

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Tilmeldt 28. Sep 06
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej William

 

Jeg lytter lidt med på sidelinjen her. Vi er netop også i den situation at vi skal ha folk ind i forum og det er slet ikke så let endda!

 

Umiddelbart er det vigtigt for dig at kvaliteten af dine første indlæg er gode, så det tror jeg du skal fokusere på. Kvaliteten af indlæggene er jo faktisk det eneste der skal drive din side.

 

Mvh. Zebra

www.Resultat.dk - En anelse hurtigere
Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Zebra,

 

Tak for dit svar.. har taget dit råd til mig..

 

Er der ikke flere bud? :-)

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Tilmeldt 24. Jul 06
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Er enig i at kvaliteten i indlæggende er altafgørende i starten! Når der kommer en ny bruger til forummet skal han føle at det er nogle kloge hoveder han skriver med og at han kan lære noget på forummet..

Jeg er selv igang med at starte www.SkiNet.dk - Hvor der også kommer et forum, så jeg har det samme "problem" som dig!

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg mener Hr. Thorborg har fortalt lidt om opstarten af Amino.

De første 10-20 brugere var alle Martin selv, og så begyndte han ellers at debattere med sig selv, med forskellige brugere, simpelthen for at få gang i forummet, jeg har set mange andre gøre det samme.

Når en bruger kommer ind til et tomt forum, så forsvinder man hurtigt igen, da man ikke forventer at få respons.

Hæng mig ikke op på Thorborgs historie, jeg kan jo huske forkert
Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 02-10-2006 22:22:08 Forfatter: Martin Tygsen Jeg mener Hr. Thorborg har fortalt lidt om opstarten af Amino.

De første 10-20 brugere var alle Martin selv, og så begyndte han ellers at debattere med sig selv, med forskellige brugere, simpelthen for at få gang i forummet, jeg har set mange andre gøre det samme.

 

Hej Martin,

 

Tak for din besked.. Ja, jeg har faktisk selv overvejet det lidt.. Men det virkede lidt forkert. Til gengæld er de medlemmer, bortset fra to, alle mine bekendte. Så jeg burde måske lige oprette et par selv :-)

 

Men det er nu ikke alle sportsgrene, hvor jeg er særlig stærk til at kunne debattere særlig meget.. Det kunne være jeg skulle søge folk herinde :-)

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Tilmeldt 13. Jun 06
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har kontakt til en masse sportsforeninger, der kunne være interesserede??

 

Mvh

Tommy Duus

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 05-10-2006 16:43:36 Forfatter: Kort&Godt
Jeg har kontakt til en masse sportsforeninger, der kunne være interesserede??


Mvh

Tommy Duus


 

Hej Tommy,

 

Det lyder helt fantastisk. Hvordan kunne de være interesserede? I at reklamere det, eller måske at skrive i forummet på vegne af foreningen?

 

mvh

William

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)