Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Markedsføring Service virksomhed ??

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 234
Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg driver et mindere Rengørings/vinduespolering virksomhed i Aalborg.

Der er efterhånden nok af os mindere firmaer . og jeg kunne godt tænke mig af være mere synlig.

Jeg har købt mig fattig i Avis reklame telefonbøger. osv osv. men intet hjælper specielt godt.

Jeg har omdelt flyers en del gange men tror desværrer folk er blevet trætte af og få tilbud hele tiden af en vinduespudser så tilsidst smider de det bare ud istedet . og når så endelig det giver kunder på flyers er det måske 3-6 måneder siden jeg lagde dem ud :-)

jeg ved af den bedste reklame man kan få er mund til mund og det er stortset også derfra alle mine kunder kommer fra men syntes nogen gange tiden går langsomt og vil gerne have flere aftaler i hus hurtigerer :-)

Nogen der har noget fornuftigt bud på hvad det næste er man kunne gøre  ?

 

MN Totalservice/ Mikkel Nielsen www.mn-totalservice.dk

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Du har fuldstændig ret i, at folk er træt af at blive bombarderet med tilbud hele tiden. Derfor er det også altafgørende at vække sympati for din virksomhed i samme øjeblik, de stifter bekendtskab med den - eksempelvis i form af et salgsbrev. Er det en fængende, humoristisk overskrift, som rent faktisk siger noget, er der meget større chance for, at de vil kontakte dig eller være lydhøre, hvis du efterfølgende kontakter dem. Eller at de i det mindste vil gemme salgsbrevet til når din service bliver aktuel for lige netop dem. Jeg vil meget gerne hjælpe dig med at lave et stærkt salsgbrev. Kig gerne på mit arbejde og læs mine referencer: www.tt-tekstforfatter.dk

Mvh

Thomas Thomsen, Tekst / Koncept.

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 22. Nov 06
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Smile

Du siger det selv - den bedste reklameman kan få er mund til mund, derfor meldte jeg mig ind i BNI erhvervsnetværk for omkring en måned siden og det er godt nok de bedste markedførings kroner jeg har givet ud længe...

God vind
Ania

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej MN

Ja markedsføring er jo altid et forbandet godt emne!

Jeg må sige, at jeg pt tror salgsbreve er spild af penge og kræfter.  Med mindre du lige rammer en chef, der står og er brændt sur på deres gamle rengøringspartner tror jeg ikke det kan betale sig.

Jeg servicerer omkring 15 virksomheder i det Øst-jydske med IT og taler meget med mine kunder om finanskrisen, og hvad de ellers får af henvendelser og tilbud.  Min indtryk er helt klart at der er mange om buddet PT.  

Noget som måske kunne være en ide, det er i hvertfald nyt på området, kunne være en radiospot i en lokalradio.  Her vil det være vigtigt med en tydelig webadresse, der er let at huske.

Jeg har selv fået to henvendelser fra telemarketingsfirmaer den sidste måned.  Har tidligere brugt KASSEN på telemarketing fra et anderkendt firma, men det gav absolut ZERO, på trod af både kompetence og gode intentioner.

Held og lykke :-)

Ole Møller

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 09
Indlæg ialt: 857
Fra  Lejenspand.dk Skrevet kl. 01:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan jo prøve at kontakte nogen boligselskaber og firmaer for at høre dem om du må komme og pudse 5-10 af deres vinduer gratis og så kan de jo vurdere de næste 4-5 dage om de vil have pudset resten til et afslag på 10% i prisen f.eks. 

Fra Humlebæk
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej du,

PR, PR, PR, PR, find den gode historie i din virksomhed og skriv en pressemeddelelse (presseinformation) og send til aviserne.......................er historien god, så skriver de om dig GRATIS.

Held og lykke

Mette

Fra Søborg
Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :

mn-totalservice:
Jeg har købt mig fattig i Avis reklame telefonbøger. osv osv. men intet hjælper specielt godt.

 

Det er nok fordi du ikke har prøvet os Cool

Tilmeld dig her og følg guiden i velkomstmailen.

Vi er især gode til vinduespudser delen.

Er du i tvivl om vi virker så lav lidt google søgning på vores navn.

Ganske kort er vi det omvendte af en telefonbog. Vi har de mennesker der er søgende efter dit behov! - derfor ringer du aldrig ubelejligt til disse kundehenvendelser du modtager fra os. Du er for dem nærmest en "befrielse" - Det virker !

Fra Aalborg
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 234
Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jeg må indrømme jeg ikke er specielt meget for af blive ved med af punge ud til forskellige sites aviser mm . det er en ond cirkel der ikke giver de kunder det skal når det kommer til stykket og hvis jeg skulle bruge Henttilbud.dk vil jeg have sådan jeg betalte pr kunde kontakt og ikke lagde 10,000 ud nu og så "måske" fik jeg nogen kunder hvis nu kunderne ikke kommer har jeg spilt 10,000 kr igen :-))

Havde sku svært nok ved af komme ud af Eniro dengang trods de pumpede mig for 20,000 :-S

 

MN Totalservice/ Mikkel Nielsen www.mn-totalservice.dk

Fra Søborg
Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 23:59
Hvor mange stjerner giver du? :

 

mn-totalservice:
Havde sku svært nok ved af komme ud af Eniro dengang trods de pumpede mig for 20,000 :-S

Du må ikke sammenligne os med telefonbøger og direktories på nettet.

De lever af dig som leverandør, og har kun 1 målsætning . At sælge dig så meget så muligt.....

mn-totalservice:
hvis jeg skulle bruge Henttilbud.dk vil jeg have sådan jeg betalte pr kunde kontakt

Det gør du også kun ! - ingen annoncer - ingen bannere - ingen fordyrende mellemled - Betal kun for dine kundekontakter!

mn-totalservice:
ikke lagde 10,000 ud nu og så "måske" fik jeg nogen kunder hvis nu kunderne ikke kommer har jeg spilt 10,000 kr igen :-))

Vi sælger dig et klippekort på x-antal kundekontakter indenfor den givende branche du nu er tilmeldt. Grunden til vi ikke sælger dig kun én kontakt men derimod en mængde er pga. vores erfaringer med salg af 1 kontakt (alle kunder er ikke ens - men en mængde giver det rigtige scenarie) og den tunge administration bag det.

Om du spilder dine penge ? Det er kun et spørgsmål om hvor dygtig du er til at sælge dig selv! -

Men når vi sælger dig en af vores varer har vi kun 1 etisament ! at du skal tjene så meget ud af det så muligt ! - Hvordan skulle vi ellers lave mersalg når vi ikke sælger banner eller annoncer ?   Vi lever af de opgaver vi modtager og sælger ! - derfor kæmper vi fælles front.

Men tilmeld dig og se vores guide, det er der ingen købstvang på.

også tjek lige hvad andre siger om os..... Embarrassed

 

Fra København
Tilmeldt 28. Oct 09
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Et godt bud ville være at få et samarbejde med enten et telemarketing eller field marketings firma.... så overtager de opgaven med at finde kunder til dig men tilgengæld koster det os lidt.... Men man kan altid aftale et møde og en prøve periode på exempelvis 14 dage. mvh Djamilla johansen.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)