Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til flyning af database.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Køge
Tilmeldt 9. Oct 09
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære amino'er.


Jeg søger hjælp til en der kan hjælpe mig med at flytte min database fra et til et andet domain.

På forhånd tak..

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej D. Zacho, hvis du sender mig en e-mail på info@itdenmark.dk så hjælper jeg dig meget gerne. I e-mailen skal du medskrive hvilken type database du køre med lige nu, og hvilken du ønsker at skifte over til, hvis du altså er klar over det.

Glæder mig til at høre fra dig.
Hej så længe!

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Prøv at hive fat i min kollega Mikkel på mmc@specialhosting.dk - han er vant til at arbejde med databaser og meget erfaren.
Men som allerede skrevet, du skal nok beskrive opgaven lidt mere, hvis du kender database-type m.m. eller forberede dig på at det koster lidt at undersøge forholdene :-)

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Køge
Tilmeldt 9. Oct 09
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak til jer begge. Det vil jeg gøre. Det er enlig en meget lille og simpel ting, det er fire felter i mysql alle højest som skal flyttets til en anden mysql database på andet domain.

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen D. Zacho, det vil jeg meget gerne hjælpe dig med, jeg er godt inde i Mysql og det virker til at være en hurtig opgave, såfremt at opgaven ikke tager en halv dag gør jeg det gerne gratis :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)