Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis SEO system

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 22. Sep 09
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Aminoer.


Jeg har brugt lidt tid på at kode et SEO system, som tager et antal keywords, hvorfra det genererer sider der er optimeret til disse keywords. Systemet kræver at man rent faktisk giver det noget indhold der giver mening, da landingpages med volapyk ikke hjælper hverken i Google eller når folk rent faktisk læser på dem.

Systemet genererer derfor optimerede sider med fornuftigt indhold. Man kan vel kalde det en slags SEO CMS.

Det kræver at man skriver 14 tekster (I denne version) af længden som denne post faktisk, og teksterne bliver brugt på de optimerede sider.

Systemet kan generere så mange sider man har lyst til, f.eks. 100 - og de er alle optimeret til hvert ét søgeord - men på samme tid giver de god mening for eventuelle læsere.

Jeg har ikke selv brugt det endnu, men når jeg har en version uden fejl (Lige nu er der nogle problemer med tegnsæt) vil jeg bruge det.

Er det et system nogle af jer kunne være interesserede i at bruge?

I så fald vil jeg lave en udgave der er til at forstå selvom man ikke er php-nørd :)

Alt godt herfra,

Bo.

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder intressant, jeg vil helt klart godt kunne bruge det, hvis det betyder at jeg nu er fri for at bruge den kreative del af hovdet for at finde nolge optimale "keywords" : )

Fra Århus
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 189
Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tvivler nok lidt på, at det bliver helt vildt brugbart (men det skal selvfølgelig komme an på en prøve).

Jeg har ikke meget brug for sådanne auto-generede sider til, hvis der kommer mange folk ind på dem, men som ikke konverterer, fordi kvaliteten af siderne ikke lever op til den besøgendes forventning.

Så vil jeg hellere bruge lidt tid på at lave en god tekst til siden, som søgemaskinemæssigt tiltrækker besøgende, og som konverteringsmæssigt giver "salg" i biksen - uanset om en konvertering er et salg, et opkald, et nyhedsbrevstilmelding eller andet.

Hvis du ender med at få en bounce rate på 90+% og 0% konvertering for sådan en auto-genereret side, så var tiden nok bedre brugt på at lave en tekst med kvalitetsindhold ;-)

Men lad os se nogle forsøg og noget statistik. Så kan jeg stadigvæk overbevises :)

Tilmeldt 3. Aug 09
Indlæg ialt: 511
Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :

hvordan vil du så lave unikke tekster? ved at skifte lidt rundt på de 14 tekster?

 

Fra København
Tilmeldt 22. Sep 09
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Martin.

Som jeg skrev er det NETOP kvalitetstekster der bliver vist på siden.
Jeg skal nok komme med noget data når jeg har det :)

Fordu du har fuldstændig ret. Jeg ser bare ingen grund til at bruge mega lang tid på at lave sider optimeret til 10 forskellige keywords, når de i princippet betyder det samme som et keyword du allerede har fokus på, på en ikke-autogenereret side.

Jeg beskriver i øvrigt projektet på danishguy.net, hvis det er.

Fra København
Tilmeldt 22. Sep 09
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, lige præcis Nis Jensen.
Jeg har lavet nogle forsøg med det som er ret gode, men jeg vil ikke gå i detaljer med det her, da jeg ved at der er folk der ville få ondt i røven over konkunrrencen.

Fra Vejle
Tilmeldt 26. Jul 09
Indlæg ialt: 344
Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bo,

Jeg vil da meget gerne prøve dit system, men er det lavet tests på om det virker?

Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 755
Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Bo Møller:

Ja, lige præcis Nis Jensen.
Jeg har lavet nogle forsøg med det som er ret gode, men jeg vil ikke gå i detaljer med det her, da jeg ved at der er folk der ville få ondt i røven over konkunrrencen.

Det er jo stadig duplicate content hvis en del af en tekst er ens i flere tekster... og her er hele teksten vel ens, bare i forskellig rækkefølge?

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder da fint det er nærmest en slags ulønnet forskning i SEO bare kør på

Fra København
Tilmeldt 22. Sep 09
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hele teksten er ikke ens, da det kun - som det er lige nu - er to tekster der bliver brugt på hver side. (Og der er 14 i systemet).

Jeg er stadig i gang med at lege med det, så det skal selvfølgelig finetunes. Jeg vil stadig anbefale at man gør som Martin siger - laver "rigtige" sider til sine vigtigste søgeord. Men når man så lige har 50 andre søgeord man også gerne vil repræsenteres på kan man fint bruge sådan et værktøj.

Jeg skal nok vende tilbage når jeg har en udgave der kan bruges uden alt for meget kode-kendskab.

Jeg arbejder på at integrere den med Google AdWords søgeordsværktøj, så systemet selv foreslår andre søgeord den kan lave sites til.

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)