Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis SEO system

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 755
Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis bare en hel linje går igen i 2 tekster er det duplicate content og kan skade hele din side... jeg tror ikke at det redskab du snakker om kan laves, så det laver brugbare tekster unden duplicate indhold.

Jeg vil gerne teste dit redskab når du er færdig, der er ret simplet at finde ud af om google ser det som duplicate.

Fra København
Tilmeldt 22. Sep 09
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan vil du teste det?

Og er reglen virkelig at hvis en hel linje går igen, så er siden værdiløs?

Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 755
Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Bo Møller:

Hvordan vil du teste det?

Og er reglen virkelig at hvis en hel linje går igen, så er siden værdiløs?

Jeg er ikke SEO ekspert, men jeg er ret sikkert på at bare en en lille smide kopi er nok til at hele teksten er værdiløs, eller i hvert fald mindre værd.

Man kan teste det ved at smide teksterne ind på et par sider også få et duplicate content værktøj til at sammenligne siderne. Disse redskaber finder selv små ligheder, men stadig kun sider hvor der er blevet kopieret eller kigget lidt for meget efterSmile www.copyscape.com fungere godt for mig.

Fra Roskilde
Tilmeldt 7. Jan 06
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Ikke for at være lyseslukker, men såfremt man vil lave SEO-arbejde af en vis kvalitet, så tvivler jeg på, at et system kan gøre det. Det drejer sig jo ikke kun om at forbedre ranking, men også om konvertering. Men vil man blot spytte en masse Adsense-sider ud, så har det måske en anvendelse. I øvrigt mener jeg at huske, at der var masser af lignende amerikanske systemer for en 5-6 år siden. Websites der brugte disse systemer forsvandt dog hurtigt fra Google, da siderne på mange måder var irrelevante.

Som med så mange andre "smarte" systemer og genveje, har de sikkert en berettigelse - man skal bare være klar over den risiko man løber ved at anvende sådanne systemer. Og de slår næppe godt gammeldaws seo-håndværk på den lange bane.

Jan P. Olsen - Min virksomhed Agilitor beskæftiger sig med online marketing, Google AdWords og søgemaskineoptimering (SEO).

Fra København
Tilmeldt 22. Sep 09
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Så har jeg smidt en demo op af systemet på http://seo.winthermoller.dk

Systemet er bare sat i det design jeg kører på winthermoller.dk, og menuen i toppen er links til winthermoller.dk

Linksne i bunden af siden er autogenererede af systemet og title, description, og indhold på siden er autogenereret. gå ind på /sitemap.html for at se en liste over alle de autogenererede keywords.

Lad mig høre jeres kritik. Godt som skidt.
Gerne feature-forslag :)

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Det virker ikke rigtig? Eller har jeg misforstået noget? :D

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Eller det gør det vel egenligt!

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Fra København
Tilmeldt 22. Sep 09
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad mener du? :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:06
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg kunne ikke finde nogle demo på siden , hvor er den ?

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 22. Sep 09
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hele den side er en demo.

http://seo.winthermoller.dk er autogenereret af mit system. Dvs. alt hvad du ser er en demo. En demo i form af et eksempel på hvad systemet kan generere.

Se specifikt links i bunden af siden, de viser nogle af de keyword-sider der er genereret.

Gå her ind for at se alle sider den har genereret: http://seo.winthermoller.dk/sitemap.html

Håber det hjælper lidt :)

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)