Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis SEO system

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)
Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 19:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bo

Det giver duplicate content... osse i den grad endda.

Jeg kørte to sider igennem og fandt en lighed på 99.123% samtidigt er der flere sider der giver stort set samme resultat.


Du skal under 50% for at have noget der er rimeligt brugbart, og selv det er i overkanten.

Ked af at sige det, men som det er nu, er det totalt værdiløst...
At udskifte et enkelt ord, og derefter genbruge 99% af teksten er nytteløst, og det vil nok aldrig komme til at virke med den fremgangsmåde, medmindre du indkorporerer et par millioner små tekstsnippets ala de 14 du bruger nu.

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Fra København
Tilmeldt 22. Sep 09
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 19:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for feedback!

Jeg tror nu nok det kan komme til at køre. Hvilke to sider sammenlignede du?

I øjeblikket er der nogle af siderne der er meget tæt på ens, men det skal selvfølgelig ikke ske. Størstedelen af dem er helt forskellige hvad angår tekst.

Hvor har du tjekket det der?

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har tjekket 3 sider med det resultat, og der er flere sæt af den type...

Selvom du flytter teksten rundt bliver resultatet stort set det samme...
Det er fint at du bliver ved, men det skal være MEGET bedre før du kan bruge det til noget positivt.

Jeg kørte det igennem et program der hedder DupeFree Pro som kan benyttes til at sammenligne tekster. Bare søg på navnet hvis du vil finde det, mener det koster en emailadresse til et nyhedsbrev.

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)