Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Investor søges

Side 2 ud af 4 (38 indlæg)
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Som vi har skrevet i denne tråd har vi fået rigtig mange mails. Faktisk fra 38 personer der ønsker at lave en investering. Vi var overbevist om at vi havde fundet hvad vi ledte efter, det viser sig desværre ikke at være sket.

 

Hvorfor ikke ?

Det er fint nok man gerne vil være investor og være med i et projekt man tror på, der er dog lige nogle ting man skal have HELT på det faste med sig selv.

1)

Du skal have pengene Huh?

2)

Du skal forstå at der ikke kan laves en sikkerhed for din investering. hvis det var sikkert var der nok flere der gjorde det. Geeked

3)

Du skal være indstillet på at dine 35.000 muligvis forsvinder og du aldrig ser dem igen.Ick!

 

Ja det er hårde ord, men det er hvad alle seriøse investorer allerede godt ved. Vi har i denne tråd og på mail modtaget de vildeste skamros om vores projekt, og rygklap fra folk der fortæller os hvor stort  det kan blive osv osv. På trods af dette er der ingen der opfylder de 3 krav som er nævnt.

Det er selvfølgelig ikke planen at du skal miste dine penge, eller at der bliver brug for diverse sikkerhedsklausuler osv. Men hvis du ikke er klar til at lave en investering uden at der skal hæftes personligt af os i et anparts selskab, eller at der skal laves et hav a ligegyldige dokumenter der sikrer din investering mod at projektet ikke bliver en vinder osv osv Så er du altså ikke klar til at lave en investering.

 

Vi søger en seiøs investor der har 35.000,- er indstillet på at lave en investering uden sikkerhed, og er parat til at tabe hele møllen.Hvis det er dig så har vi et seriøst projekt, med seriøse folk der arbejder 10 timer om dagen i min 6 måneder uden løn.

Vi er selv villige til at satse og har gjort det med tid og penge, og vil fortsætte med at arbejde og satse. Det er meget muligt vi ikke har det mest proffesionelle firma setup osv, men hvilken kælder virksomhed starter som et A/S  Hmm

Det er klart at det er en risiko faktor, men det afspejles også i hvad du får for din investering. Havde vi været et A/S med 200.000 brugt på software udvikling og lige så meget på advokater og så meget andet, så havde du ikke fået særligt meget for dine 35.000

Spørgsmålet er om du vil ind tidligt hvor du kan få meget for lidt penge, med risiko, eller om du vil ind senere hvor du kan få intet uden risiko.

Den eneste måde dette kan besluttes på er om du mener projektet er godt nok til at blive en vinder.

Kig på vores projekt og læs tråden igennem og se om det er noget du mener kan gøres til en vinder med dine penge. Hvis ja så send os en mail

contact(snabela)tm-competitions.com

mvh

TMC League

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Ment som et godt råd, er at du/i måske også skal kigge indad for at se om i kan gøre ting lidt anderledes for at tilfredsstille nogle af de krav potientielle investorer åbentbart er kommet med - istedet for blot at konstatere at investorerne ikke er seriøse !!!

Alle søger investorer i disse tider, og det er klart at de med det bedste oplæg for kronerne.

Selve ideen ser super spændende ud - og jeg ønsker jeg alt mulig held med projektet.

mvh

Jesper

 

 

Tilmeldt 20. Oct 09
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej TMCL

Rigtig spændende projekt i har gang i, det ligger jo meget op af alle de pokersider der er på nettet, og ingen tvivl om der er penge i det...

Kunne være interesant hvis i lige fortalt noget mere om jer selv, hvad er i for noge 5 gutter? Hvad studere i? Bopæl? osv. 

35000,. er ikke mange penge som investorer hvis der var lidt sikkerhed, det er der dog ikke, så derfor skal man kaste penge efter jer for jeres "blå øjenes skyld" så mener jeg i skal fortælle lidt om jer selv.

I

Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :

hywar:

Hej TMCL

Rigtig spændende projekt i har gang i, det ligger jo meget op af alle de pokersider der er på nettet, og ingen tvivl om der er penge i det...

Kunne være interesant hvis i lige fortalt noget mere om jer selv, hvad er i for noge 5 gutter? Hvad studere i? Bopæl? osv. 

35000,. er ikke mange penge som investorer hvis der var lidt sikkerhed, det er der dog ikke, så derfor skal man kaste penge efter jer for jeres "blå øjenes skyld" så mener jeg i skal fortælle lidt om jer selv.

I

 

Nu er det jo altså ikke os der investeres i men et projekt og en virksomed, Men vil hellere en gerne give flere detaljer på mail.

contact(snabela)tm-competitions.com

mvh

team tmc

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad smider i selv i ideen ? I sidste ende risikerer i jo at stå med nogle fede computere fordi projektet ikke virkede, mens investoren har brandt 35k af. I risikerer dermed intet.. men opnår en win/win situation. Hvorfor? Fordi i ingen papirarbejde eller andet vil lave på projektet.

Hvad smider i selv i projektet - her tænker jeg penge.

Hvorfor laver i ikke et I/S? Hvis i er seriøse med dette burde det da køres via et selskab.

Som jeg ser det er det vist jer der ikke helt har nosserne til at 'turde' give den 100% i det her projekt. Et simpelt lån på en kassekredit. Salg af cykel/bil or whatever og i er i gang. Tror i så meget på ideen som i giver udtryk for, så er det da bare med at komme igang !

Forklar mig også liiige hvorfor i sidder på netcafé og spiller til timepris, når i ved køb af egen pc kunne have sparet formentligt mange penge..
Nu skal der ikke gå TV3 luksusfælden i det her, men umiddelbart lyder det ikke somom i har den store økonomiske forretningssans. Ja i vil så eliminere denne omkostning ved at få nye pc'er af investoren, men når i nu alligevel sidder på en netcafé, så bør i nok blive ved lidt endnu og spare den udgift på køb af nye gaming pc'er til i ser om projektet overhovedet er bæredygtigt!

Beklager at det kan lyde som et surt opstød, men jeg synes ikke det er fair betingelser i stiller en investor.

I kunne være i gang i løbet af få dage hvis i hver i sær stillede med et par tusinde...

 

Fra Hvidovre
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 200
Fra  Mobilteknik A/S Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :

tmcl:

hywar:

Hej TMCL

Rigtig spændende projekt i har gang i, det ligger jo meget op af alle de pokersider der er på nettet, og ingen tvivl om der er penge i det...

Kunne være interesant hvis i lige fortalt noget mere om jer selv, hvad er i for noge 5 gutter? Hvad studere i? Bopæl? osv. 

35000,. er ikke mange penge som investorer hvis der var lidt sikkerhed, det er der dog ikke, så derfor skal man kaste penge efter jer for jeres "blå øjenes skyld" så mener jeg i skal fortælle lidt om jer selv.

I

 

Nu er det jo altså ikke os der investeres i men et projekt og en virksomed, Men vil hellere en gerne give flere detaljer på mail.

contact(snabela)tm-competitions.com

mvh

team tmc

 

Hej med jer.

Nu har jeg fulgt lidt med i jeres indlæg her og synes faktisk at i meget arrogant svarer folk der beder jer om lidt info. Hvis i tror at nogle ville smide 35000 ind i et projekt hvor i fra starten af beder folk om at lægge pengene og ellers vente på at det måske lykkes eller er tabt..  Tror i skal vågne op og se hvordan tingene fungere i disse tider. Skulle jeg lægge penge i jeres projekt ville jeg som udgangspunkt kunne mærke og se jeres ydmyghed og så ville jeg se en forretningsplan omkring ydmyge forventninger og kunne se at i satte en smule respekt ind i at virke overbevisende. og om at i ville gøre alt for at jeg ikke ville miste mine penge. Og ikke blot du skal være klar til at miste det hele og nej ingen herinde sætter sig på halen over jeres virksomhed,men alle ville falde for at i viste en smule ydmyghed og brugte tid på at fortælle om jer selv personligt .

Har invisteret i virksomheder før og har nu ikke gjort det for at  tjene store penge. mere fordi jeg synes det var spændende at se og følge udvilkningen... og ikke mindst mærke hvor meget personen der skal bruge pengene brænder for sit projekt..

Håber det lykkes for jer med tiden.

 

 

 

Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

I to er mere en velkommen også at smide os en mail, vi ønsker ikke at starte en diskution eller en rådgivnings central fra meget kloge folk.

Alle af de spørgsmål og problemstillinger i sætter op er der taget hånd om, eller en forklaring på til seriøse folk der kontakter os.

Og maelstrøm helt ærligt prøv lige at læs vores indlæg inden du hælder L$#?@" ud.

 

Vi ønsker ikke at lave en diskution om vores registrrede VIRKSOMHEDS interne forhold åbent på nettet. Eller vores forretningsplan eller pivate økonomiske forhold.

Og nej vi er måske ikke ydmyg, men hvornår gav det dig sidst en 1pladsCool

 

Fra Hvidovre
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 200
Fra  Mobilteknik A/S Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

tmcl:

I to er mere en velkommen også at smide os en mail, vi ønsker ikke at starte en diskution eller en rådgivnings central fra meget kloge folk.

Alle af de spørgsmål og problemstillinger i sætter op er der taget hånd om, eller en forklaring på til seriøse folk der kontakter os.

Og maelstrøm helt ærligt prøv lige at læs vores indlæg inden du hælder L$#?@" ud.

 

Vi ønsker ikke at lave en diskution om vores registrrede VIRKSOMHEDS interne forhold åbent på nettet. Eller vores forretningsplan eller pivate økonomiske forhold.

Og nej vi er måske ikke ydmyg, men hvornår gav det dig sidst en 1pladsCool

 

Jeg forsøgte og forklare hvordan man kunne få nogle til at smide penge i jeres projekt, Og alene det at jeres argument til Maelstrøm der stille kritiske spørgsmål er læs lige vores indlæg igen. Budskabet er ALTID på modtagerens premisser og er jeg så dum at jeg ikke har fattet det spørger jeg jo også igen. Jo jeg er kommet meget langt ´ved at være ydmyg og vise en respekt over for mine kunder. måske derfor jeg har et A/S idag og ikke skal forsøge at rejse små 35000 på et forum for iværksættere.

Vi lader den bare ligge her. men held og lykke det får i så sandelig brug for.

 

 

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :

tmcl:

I to er mere en velkommen også at smide os en mail, vi ønsker ikke at starte en diskution eller en rådgivnings central fra meget kloge folk.

Alle af de spørgsmål og problemstillinger i sætter op er der taget hånd om, eller en forklaring på til seriøse folk der kontakter os.

Og maelstrøm helt ærligt prøv lige at læs vores indlæg inden du hælder L$#?@" ud.

 

Vi ønsker ikke at lave en diskution om vores registrrede VIRKSOMHEDS interne forhold åbent på nettet. Eller vores forretningsplan eller pivate økonomiske forhold.

Og nej vi er måske ikke ydmyg, men hvornår gav det dig sidst en 1pladsCool

 

Jeg har til din information læst dine indlæg.. de er meget.. beskrivende :)

Når du bliver voksen kan du jo svare mig på mine spørgsmål, om hvorfor i netop ikke har gjort som jeg skriver i mit indlæg. Prøv at se luksusfælden på TV3 hver tirsdag det vil give nogle gutter som jeg et spark realitetssans. Man behøver jo ikke købe lamboginnien inden man har pengene til den..

Det som du tydeligt ikke har forstået med mit indlæg er, hvorfor i ikke selv kan starte projektet op og se om det overhovedet er bæredygtigt inden i putter risikoen over på en investor. Hvis i selv tror så meget på ideen så vis det til andre.. Hvis i ikke selv tror nok på ideen til at risikere jeres egne penge, tror jeg i får meget svært ved at finde andre til at sprøjte penge i det.

Og tillykke med din 1.plads i et computerspil det har vi andre jo aldrig prøvet før eller.. :)

 

Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Maelstrøn hvis du nu rent faktisk læste tråden istedet for bare st sige du har gjort det ville du læse på første linje at vi skriver at dette projekt bliver til virkelighed med eller uden investor. Den eneste forskel ligger i om vi starter nu eller om 4 måneder.

 

Jeg har også fortalt dig at vi med glæde svarer på alle dine spørgsmål i en mail.

 

hvis du mener at 35K til at starte dette op er at køre lamborghini har du vidst ikke meget viden om hvad der skal til. De fleste vil kalde det et mirakel at der ikke skal mere til. Grunden til dette er blandt andet alt det arbejde vi smider i, og hvis du mener at arbjede 6 timer om dagen er værdiløst så har du vidst også nogen tanker der skal ændres på.

 

Og ja alle har prøvet at vinde et computerspil, og alle har prøvet at vinde en fodboldkamp, men nu var det ikke en kamp i champions league de vandt vel.

 

Side 2 ud af 4 (38 indlæg)