Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor kan jeg markedsføre min side?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Alle.

Jeg skal ud til folket med min side www.find-linkpartner.dk !

 

Jeg har tænkt mig at ofre lidt penge på at adwords, men min mening er også at komme ud på en masse fora.

Kender I nogle fora hvor siden kunne være interessant for brugerne? Det skal samtidig være et forum hvor det er lovligt at poste lidt reklame!

 

Hvis man søger på link partner  på fx google, finder man en del sider der søger linkpartnere. Er det ulovligt for mig at sende en mail til dem, og oplyse dem om www.find-linkpartner.dk ? Er det spam?

Jeg vil mene at dem der skriver de søger link partnere, kunne have interesse i siden!

 

Andre forslag modtages med klapsalver!   

Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :
ingen ideer?
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :

www.dansearch.dk har måske nogle, der er interesseret i at købe links - men det kræver jo der er nogle til salg. Kontakt du kender, som har seriøse hjemmesider og forklar dem fordelene ved at sætte deres link til salg via din side, det er jo gode penge.


Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Ideen er ligesom med www.link-finder.dk ganske god, men ligesom denne mangler du en del ting for at få det til at virke attraktivt.

 

Jeg var lige inde og besøge siden igen; kiggede på ferie & rejser... ingen links. Derefter kiggede jeg på Hosting... ingen links. Derefter kiggede jeg på webdesign og programmering, hvor linket ikke dækker hele ordet.... ingen links. Så skred jeg rimelig hurtig igen.

 

Jeg vil gentage mine tidligere ord; Lad være med at dele det op i så mange kategorier, når du intet har at puttet i dem. Lav som minimum en der hedder Alle Kategorier - så havde du fået en sidste chance, da jeg ville have kigget i den før jeg smuttede.

Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Tommy.

 

Du har helt ret! Jeg vil selvfølgelig lave en kategori hvor alle er med!

 

Jeg er ked af du skred fra www.find-linkpartner.dk - hope to see you again:-)

 

 

 

Tilmeldt 13. Jun 06
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Yderst iteressant koncept, skriv endelig en mail ;-)

 

Mvh

Tommy Duus

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)