Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har fået gråt hår med at søge kunder.

Side 3 ud af 5 (45 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Lorraine:

Jeg har start med et rengøringsfirma og er næsten blive syg med at søg kunder.

Vores tjeneste udføre små og store opgaver indenfor blandt andet:

-Institutionsrengøring

-Privat rengøring

-Hjemmeservice

-Erhvervsrengøring

-Klinik

-Kontor

-Industri

-kantine

-Hovedrengøring

Men jeg ved ikke hvordan skal jeg skaffe mig nogle kunder.

Hvordan skal jeg have nogle kunder?

I er også velkomme til at kontakt mig hvis I kender nogle som er interesseret.

Med Venlig Hilsen

Lorraine

 

Hej Lorraine.

Jeg arbejdede for nogle år siden som servicemedarbejder/rengøringsassistent for et mindre rengøringsselskab. Kunder de havde var: ældre, bager, supermarked, lokalavis, skole, m.v. Så jeg vil sige at hvis du tager telefonen, ringer og booker et møde hos fx en skole, eller supermarked, fortæller dem hvorfor det er en god ide at tage dig ind som rengøringsmedarbejder- fx er du grundig i dit arbejde, overholder du aftalen, er du positiv overfor andre; så vil jeg som evt arbejdsgiver tage dig ind som rengøringsfirma. Det er TELEFONSALG der er vejen frem, og du skal træne dig i at sælge dig selv over telefonen.

Om 3 mdr går det meget bedre med din forretning, al begyndelse er svær.

mvh Flemming

 

Fra København SV
Tilmeldt 25. May 09
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lorraine,

Du skal ud og stemme dørklokker! ud og opsøg en masse daginstitutioner med en fin brochure hvori du har beskrevet de services du tilbyder og evt en fra pris.

lav evt. nogle rabat tilbud, så de lige kan prøve dig ad inden at de ansætte dit firma fast.

Få nogle til at hjælpe dig med at læse dine tekster igennem for sprog/stave fejl.

Brug Amino til at reklamere for din virksomhed, fx ved at give ekstra service til amino-bruger.

eller god vind herfra

pøj pøj med det

 

 

Fra Dragør
Tilmeldt 26. Aug 09
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak, for dit svar. Jeg lover at jeg skal dørklokke og besøge mange institutioner...

mvh.

Lorraine

Fra Dragør
Tilmeldt 26. Aug 09
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Flemming,

Jeg har også prøve at ringe til folk. Men de svarede at de ikke var interesseret. Måske har jeg brug for træning. Det vil jeg tænke over.

mvh.

Lorraine

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Lorraine:

Hej Flemming,

Jeg har også prøve at ringe til folk. Men de svarede at de ikke var interesseret. Måske har jeg brug for træning. Det vil jeg tænke over.

mvh.

Lorraine

 

Den erfaring jeg har med telefonsalg, er at simpelthen få aftalt en bunke møder med en bunke virksomheder, og hvis nogle af de møder bliver til kontrakter for dit firma, så bliver det sjovere for dig at drive forretning.

Men det´er selvfølgelig også med at få ringet til nogle som står og mangler en rengøringshjælp, eller måske vil skifte deres utilfredsstilende rengøringshjælp ud.. Det er nemmere sagt end gjort--det har jeg selv lært efterhånden. Indgå fx i et professionelt netværk, læs mere om det på min blog, http://neodias.wordpress.com/ Det ville ikke undre mig hvis dit netværk kan skaffe dig ind i nogle virksomheder. Go fornøjelse med det. Smile

mvh Flemming

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lorraine,

Min erfaring er, at flyers virker bedre end salgs opringninger. Man har ofte travlt på jobbet, og har ikke tid eller tålmodighed, til at tale med en sælger, som man slet ikke har bedt om at ringe. En godt opsat flyer (selvfølgelig med korrekt dansk)  gemmer man til senere brug, eller tager kontakt, når man selv har tid. Lige pt får jeg en del flyers fra havemænd, og de bedste gemmer jeg til senere brug. Du kan også sætte dine flyers op i Supermarkedet på opslagstavlen, venteværelser hos lægen, på biblioteket og tjek også DBA, hvor der jævnligt søges rengøringshjælp.

Mvh Pernille 

Fra enslev
Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 138
Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Lorraine

 

Jeg har igennem mange år haft erfarring indenfor rengøring (Fælleskontoret for hjemmeservice/ Hjemmeservice/erhvervs rengøring).

Jeg kan sige til Dig at du kan erhverve kunder igennem fælleskontoret da jeg ser du har hjemmeservice ind under din virksomhed, kontakt fælles kontoret ? ved så ik lige om det hedder noget andet i dag.

Og så det bedste du kan gøre er at vise kunderne at du er dygtig til at udføre dit arbejde hos kunden så kommer der mange henvendelser som er baseret på mund til mund .

Jeg kan hjælpe dig med lidt markedsføring hen ad vejen da jeg har en del kendskab her til..

kontakt mig på rosenkilde.dk@gmail.com hvis det har interresse og det er vederlagsfri....

Fra Helsingør
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jimmy.

Af alle de råd og røverhistorier der er kommet i denne her tråd, synes jeg, at du er kommet med klart det mest brugbare. Direkte brugbart, praktisk og pragmatisk, samt et tilbud om yderligere hjælp - sidst men ikke mindst, med erfaring fra branchen.

Lorraine: Mit råd: Se stort på alle os kloge hoveder og vores fantastiske planer for hvad du skal gøre, og tag fat i Jimmy.

Fra Dragør
Tilmeldt 26. Aug 09
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ole,

Jeg blev så glad da jeg læst din besked. Jeg blev pludselig optimist.

Mange tak.

Hilsen

Lorraine

Fra Give
Tilmeldt 11. Sep 09
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er jeg da glad for at høre. Mine forældre havde rengøringsfirma, min bror har det, min eks. kone havde det og jeg har selv i mine tidlige år været i branchen, så jeg kender den også fornuftigt. Har desuden arbejdet med salg og undervisning af sælgere i de sidste 30 år.
Noget andet du kan benytte dig af, er en gratis aften med speed networking, som afholdes den 25. marts i København. Her møder du op og har 2 min. til at fortælle modparten om hvad du kan tilbyde. Bliver vi 50, får du mulighed for at profilere dig over for 50 personer. Det er ikke sikkert de kan bruge din service, men hvis de alle anbefaler dig til 2 personer (det må du dog ikke regne med de gør), har du fået en anbefaling ud til 100. Ja, det er urealistisk, men det er da en sjov tanke.
Du kan læse mere om denne gratis speed networking på www.inspirement.dk hvor du også kan tilmelde dig.
Der bliver også henvist til en side, hvor der bliver givet lidt råd om speed networking, så du kan forberede hvad du skal sige.
Jeg håber du vil få succes med dit firma.
Hilsen Ole
 

Side 3 ud af 5 (45 indlæg)