Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har fået gråt hår med at søge kunder.

Side 5 ud af 5 (45 indlæg)
Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 01:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lorraine

Hvor adskiller du dig fra andre rengøringsvirksomheder?

Hvad gør dig unik?

Skriv det i din flyer.

Een af grundene til at vi ikke gider privat rengøring er, at det er en ren gennemtrækslejr for folk, der forsøger sig med rengøring og så ikke gider alligevel.

Hvis du slår på, at du kun er interesseret i langvarige relationer, så vil din arbejdsgiver opleve det som værende i samklang med hans/hendes u-udtalte ønsker.

Som de andre siger: Se at få den hjemmeside i luften.

En virksomhed uden en hjemmeside er svær at tage alvorlig.

Har du mulighed for det, så fremstil en video og læg den på hjemmesiden, så folk kan få en fornemmelse af, hvem du er - for rengøring handler rigtig meget om tillid.


Og fortæl i din flyer, at de kan se videoen på hjemmesiden.

Venlig hilsen,

Christian

Fra Dragør
Tilmeldt 26. Aug 09
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var sødt sagt af dig Christian. Jeg prøver alt hvad jeg kan fordi jeg er seriøs i det jeg laver...

mvh.

Lorraine

Fra Give
Tilmeldt 11. Sep 09
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lorraine

Jeg har fulgt din tråd i lang tid og du virker meget målrettet i dine bestræbelser, det synes jeg er prisværdigt.

Jeg bor i midtjylland og er p.t. mest i det sønderjyske, så jeg kan ikke byde på megen hjælp i dit område. 

Jeg vil foreslå dig, at bede alle de mange søde aminovenner der er i dit område, om at skaffe dig bare en kontakt hver, men gerne mindst fem.

Skriv hvilken type kunder du gerne vil have.
Hvorfor skal de vælge dig som rengøringsleverandør.
Er det dig, der kommer og gør rent, eller kan de risikere der er mange forskellige der kommer?
Hvis du vil bevare dit firma som en personlig servicevirksomhed, vil jeg anbefale dig, at gøre det klart i din markedsføring
Jeg tror mange vil føle sig trygge, ved at vide, det kun er nogle ganske få, der kommer og gør rent, frem for det kan være hvem som helst. Med rengøring, er det lidt ligesom at tillade åbent indbrud. Du giver nøglen til nogen, du faktisk ikke kender og som kan rode rundt i alt hvad du har på din virksomhed.

Men det personlige netværk er af utrolig stor vigitghed for succes, så få alle vores aminovenner til at hjælpe dig. Giv dem redskabet til, hvorfor de skal anbefale dig, så er jeg overbevist om at der er rigtig mange der gerne vil hjælpe dig.

Held og lykke, du virker som en dejlig oprigtig person, der er værd at hjælpe.

De bedste ønsker for dig - hilsen Ole

Fra Dragør
Tilmeldt 26. Aug 09
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ole.

Vi har snakket sammen før.

Jeg kan godt lide at gøre rent og det er faktisk mig der skal gøre rent hos mine kunder. Jeg er unik fordi jeg er grundig i det jeg laver.  Mange kommer i branchen fordi de vil gerne tjene penge men jeg er kommet i branchen fordi jeg elsker det. Jeg har været stuepige her i København (5 stjerne hotel), jeg har været  rengørings assistent i klinnikker, restauranter, i fabrikker,osv. Efter nogle år, synes jeg at jeg vil være selvstændig. Jeg er klar over at dansk arbejdsmarket er bange for fremme mennesker (tillidsag, sprog barriere osv.)  Men jeg tror på mig selv, derfor bliver jeg ved...

Det tager måske sin tid. Men jeg er overbevist at der kommer nogle fast kunder snart. Mange synes at det er hårdt arbejdeHuh? Men jeg er forelsket i det. Jeg har god energi og masse positivitet... Derfor skal de vælge mig som rengøringsleverandør.¨

Vi snakkes ved

Mvh. Lorraine

 

Fra Århus v
Tilmeldt 27. Apr 11
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er flot Larraine, bliv ved. Opgiv aldrig håbet :)

Side 5 ud af 5 (45 indlæg)