Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

USB memory (nøgle/stick) med logo - kvalitet

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Jan 09
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg er på udkig efter nogen der kan levere USB memory med mit logo. Det skal være i rigtig god kvalitet, så mine kunder synes det er pænt og godt, og dermed forbinder mit logo med noget godt. Der ER rigtig mange der udbyder billige USB - og der er sikkert også nogen af dem der er i god kvalitet og rigtig pæne. Jeg har bare ikke haft heldet med mig i de første par forsøg. Så jeg savner at finde nogen der kan levere nogen rigtig gode og pæne nogen. (Og ja - så koster de nok også noget mere. So be it).

Helt konkret skal de leveres med rød farve som et fremtrædende element, helst med lasergraveret logo samt www-adresse, og med et stabilt øje som man kan hænge den i (fx med en Lanyard med de tynde snore man også hænger mobiltelefoner i). 

Kender du nogen ???

Dbh

Jens

Fra Helsingør
Tilmeldt 19. Sep 08
Indlæg ialt: 170
Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jens

Jeg synes www.quicklogo.dk 's concept ser rigtig godt ud.
har du prøvet dem?

Kh
Sophie

MAGMENTOR.COM - Udgiv dit Online Magasin på AppStore

Tilmeldt 16. Jan 09
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Nææææ - dem havde jeg ikke været forbi i jagten.

Det ser spændende ud - så jeg prøver at kontakte dem. Det er svært at vurdere ud fra de små billeder og manglende tekniske beskrivelser, fx af materialer mv.

Tak for hintet.

De bedste hilsner

Jens

Fra København
Tilmeldt 16. Jul 09
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jens,

Jeg er enig med dig i vores manglende tekniske beskrivelser og små billeder - det er noget vi arbejder på at få ændret, så vi i fremtiden kan tilbyde bedre service og information til vore besøgende.

Hvis du sender en mail med dine ønsker vil jeg gerne sende dig vores billeder med specifikation på de enkelte sticks.

du kan kontakte mig på kc@quicklogo.dk

Vi har selv oplevet en ligegyldighed i denne branche - det er som om, at eftersom reklamegaver "bare" skal gives væk, behøver kvaliteten ikke være særlig høj.

Personligt synes jeg det er forkert - da de gaver der gives repræsenterer virksomheden selv....

Derfor sælger vi kun USB sticks som vi selv har testet her i Danmark. Ja, det tager tid at finde leverandører som kan efterleve vore krav, og som du selv nævner koster det lidt ekstra - men det gælder jo også virksomhedens image.

Jeg håber at høre fra dig.

En stor tak til Sophie for den fine anbefaling Smile

 

Venlig hilsen

Knud

Quicklogo

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)