Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start af sms konkurencer!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa!

Jeg er ny her på Amino, så bær venligst over for mig hvis jeg laver en fejl eller to Smile.

Jeg går med tankerne om at starte en mindre én mands forretning som udelukkende skal handle om sms konkurrencer, så derfor vil jeg høre om der er nogle der kender nogle gode steder / websites hvor man kan få sat sådan nogle sms konkurrence moduler op?

Altså, som vi kender det fra tv, en forbruger sender et svar via sms, som så bliver takseret.

mvh. Christian

ps. målgruppen er pt Danmark. så danske sites er nok de bedste.

Tilmeldt 27. Oct 09
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har sendt dig en mail (:

 

Jeg søger stadig andre svar (:

Fra Kolding
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 602
Fra  Customerwise A/S Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian,

Jeg vil foreslå dig at tage fat i en af de større leverandører - da du også skal have en fornuftig forretning ud af det.

Her kunne Inmobile være en god mulighed, deres Mobile Manager understøtter SMS konkurrencer - vi har brugt Inmobile til flere løsninger.

Spørg efter Søren, så får du en god behandling :O)

Mvh
Henrik 

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik!

Ja inmobile lyder lovende, har faktisk haft fat i Søren, men synes lige lovligt at deres pris er lidt dyr, selvfølgelig ikke i forhold til hvis man var en større koncern, men 1000kr. i oprettelse må da kunne gøres billigere et eller andet sted (:

Fra Kolding
Tilmeldt 2. Nov 09
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian,

Generelt får du jo ikke meget for 1.000 kr. nu til dags, det findes billigere, ganske få steder, men de fleste tager også mere end 1.000 kr. i oprettelse.

Det koster penge at drifte en applikationskode (de 4 cifrede numre, man benytter til overtaksering), så derfor kan du altid forvente at det koster både en oprettelse, og et månedligt abonnement.

I forbindelse med både SMS Konkurrencer og overtaksering har teleindustrien en rammeaftale du også skal være sikker på at overholde, så her må mit råd til dig være, sørg for at vælge en der syntes at have erfaring med SMS Konkurrencer, og som gerne vil læse dit marketings materiale igennem, for at sikre at den overholder rammeaftalen.

Overholder din konkurrence ikke rammeaftalen, kan det i værste fald ske at du både får en bøde fra teleindustrien, og din sms konkurrence lukkes ned, og dermed kan din "investering" hurtigt være spildt.

Men husk altid på, at som med så mange andre ting kan man også købe det for billigt.

CoolSMS, har mere end 10 års erfaring med SMS og Overtaksering, og er den største udbyder af Bulk SMS Gateway i DK.

Tilmeldt 12. Oct 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 26. Nov 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg mener at Dan domain også har en del sms muligheder? Det kan godt være at jeg husker forkert, men det er da værd lige at bruge 2 min. på at undersøge. :)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)