Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bridge - MLM og Investering, første af sin slags i verden!

Side 1 ud af 8 (78 indlæg)
Fra Bredevad
Tilmeldt 4. Jul 07
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Hej så er der kommet noget helt nyt til DK, vær med fra starten til halv pris for de første 500 personer.

Kender du bogen af Robert Kiyosaki  and Donald Trump ellers se dette link: " href="

">

Bridge arbejder i begge de 2 områder på højre side af krydset, nemlig både med MLM og investering.

Har man ikke lyst til MLM delen, så kan man bare være med for at investere, og omvendt kan man også vælge kun at arbejde med MLM delen hvis ikke man tør gå med i investeringerne.

De næste ca. 470 kommer ind på en guld pakke til prisen af en sølvpakke.

For kun 1000€ får du en konto i Hindujabanken i Schweiz der normalt koster 2000€ for en investeringskonto til dette marked. Årligt gebyr for sådan en konto er i Bridge kun 300€ mod normalt 1500€ Det første år er med i de 1000€. Normalt skal der stå 30000€ på sådan en konto altid, så det er jo ikke så mærkeligt at det ikke er alle der kan være med der hvor pengene bliver lavet. I Bridge skal man kun have 0€ stående på kontoen. Og sidst men ikke mindst så får man et nummereret debetkort til sin konto.

Så hver gang man hæver en fortjeneste så skal man selv opgive den til skat da man ikke kan se hvem der bruger sådan et kort. Men efterhånden som bankerne indbyrdes laver aftaler om at alt skal opgives til DK af transaktioner i udenlandske banker, så kan det heller slet ikke betale sig at prøve på at snyde. Og når først man tjener mange penge, så har man jo også råd til at hjælpe den trængte statskasse til glæde for alle i DK.

Sådan fungerer Bridge i grove træk, men en præsentation er mere dybtgående.

90% af pengene bliver genereret inde på det lukkede marked (her arbejder Bridge)

10% af pengene bliver lavet på det åbne marked på børsen, og det er her bankerne investerer vores pensioner og børneopsparinger.

Personerne bag Bridge investeringsklub er gået sammen om at gøre det muligt for den lille mand at være med til at få del i de store penge inde på det lukkede marked da de mener at alt for mange penge ligger på for få hænder. (De rige bliver rigere, og de fattige bliver fattigere i dagens danmark)

Da Bridge er en MLM baseret klub og der står pengestærke mænd bag, så kan vi være med på det marked der ellers er lukket for almindelige mennesker. Vi kan normalt først investere når et firma er blevet børsnoteret.

Mange firmaer søger nu til Bridge i stedet for til et par rigmænd for at få kapital så de kan blive børsnoteret og ekspandere mm.

Fordelen for disse firmaer er at Bridge ikke blander sig så længe firmaet går godt, når f.eks. 2 rigmænd investerer en masse penge i et firma vil de typisk med ind i bestyrelsen at sidde og det er ikke altid så smart da de blander sig for meget og det kan ødelægge en ellers god fremgang for et firma, da de som regel ikke har forstand på det firmaet arbejder med. Og så skal de ikke ud at finde investorer den dag de vil børsnotere sig, for dem er der flere tusind af i Bridge.

Bridge har så 5 professionelle rådgivere (Deres CV kan ses på hjemmesiden) der kigger på de firmaer Bridge synes lyder interessante. Kan de så sige god for dem bliver de sendt videre til en børsmægler der går firmaet efter i sømmene og er der ikke noget at komme efter går det så tilbage til rådgiverne og Bridge og så bliver det sendt til finanstilsynet i landet der går det efter en gang til og laver et prospektrum til Bridge.

Først da bliver vi tilbudt at købe aktier i dette firma HVIS VI HAR LYST.

Når først Bridge har sagt at de vil investere i et firma, så gør de det uanset om vi som medlemmer har lyst at være med, så Bridge køber altid størsteparten af aktierne.

Bridge´s mål er at få vores penge 4 gange igen på blot 6 til 36 måneder, hvilket vi kan læse om i det prospektrum der er udarbejdet. "Pris på aktier, antal af udbutte aktieblokke, forventet varighed for børsnotering eller salg af et firme, hvilket også kan ske."

Rådgiverne har op til 28 års erfaringer på dette marked og de får ikke deres løn før de har tjent vores penge 100% hjem, først der starter deres 0.

Siden starten i 2005 har Bridge investeret i 5 firmaer. Alt er blevet skubbet over 1 år pga. finanskrisen. Der skulle findes ny bank da den Bridge brugte krakkede. 3 af disse firmaer går i dag rigtig godt, 1 går ok og det ene tabte alle investorernes penge, men da Bridge kunne se en fremtid i deres produkter gik de ind og overtog formandens aktier til en meget billig penge (hvilket fik gennemsnitsprisen langt ned) og lukkede alle afdelinger pånær dem i Norge og Sverige, så i sidste måned kom firmaet ud med det første overskud og fortsætter det de næste 3 til 4 måneder er der en køber der vil købe firmaet med en meget stor fortjeneste for aktionærerne og Bridge.

Det næste firma bliver sat til udbud for os medlemmer om få uger og hedder Tripper og er et gammelt familieejet krydderi firma i Asien. De valgte netop Bridge for at have arbejdsro, da de er eksperster i det de gør.

Er du blevet nysgerrig, så gå ind på denne hjemmeside www.bridgeltd.com/116390 og læs om rådgiverne, portofolie over firmaerne og Bridge, eller ring til mig på 29722174 eller skriv til mig på info@power-sport.dk

Kan du ikke vente og straks vil registrere dig, så husk at se efter at det er en sølvkonto du køber. Den står automatisk på guld da det er den folk altid køber alligevel, blot er det lige nu billigst at registrere sig som sølv og så opgraderer vi bagefter til guld GRATIS.

Glæder mig til at dele dette nye eventyr med dig.

MVH Mianne


Tilmeldt 26. Sep 09
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det du sælger er aktier i et selskab bør du nok være opmærksom på det ikke er lovligt at sælge disse offentlig uden en godkendelse fra finanstilsynet.

Desuden kan du/i komme i seriøse problemer da i tilbyder noget der minder om bank lignede ydelser, hvilket også kræver en del seriøse tilladelser.

Ud over dette så syntes jeg det lyder som en ponzi hvilket er endnu værre en MLM.

Fra Bredevad
Tilmeldt 4. Jul 07
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hvorfor tror de fleste straks at man er ude på at snyde og nare folk? Jeg fatter det ikke! Kunne det mon tænkes at der virkelig er folk til der virkelig gerne vil hjælpe almindelige mennesker? Ja det er der faktisk.

Hvis du læser min tekst grundigt igennem, så er finanstilsynet med i den indledende fase. Og det er ikke spor ulovligt at have en konto i en bank i Schweiz hvis blot man opgiver tallene til den danske regering. Og Ponzi er det langt fra.

Vi har vores egen seperate konto som vi sætter penge ind på til at investere for hvis det er det vi vil med Bridge, og efterhånden som firmaerne man har investeret i bliver børsnoteret kan man geninvestere nogen af pengene i nye firmaer og trække nogen hjem, og det er dem man skal opgive til skat, det er jo klart.

Bridge er blot den klub der ser på div. firmaer og får dem godkendt af rådgiverne som en god investering og så først efter at en børsmægler har set firmaet meget grundigt efter i sømmene om detr har været konkurser, om der er gæld i firmaet eller andet, så går det tilbage til rådgiverne og Bridge til det endelige valg om det er noget bridge vil investere i og dermed dele med os og så skal det igennem finanstilsynet i det land hvor firmaet ligger inden vi kan investere i det. Der går ingen penge igennem Bridge fra os. De tjener deres penge på investeringerne som vi andre.

MLM delen bliver finanseret for noget af de 10€ som ethvert firma straks skal betale tilbage til dem de låner dem fra og en rig mand ville stikke dem direkte i sin egen lomme, men dem bruger bridge til at lave disse prospektrummer for og til at lade gå ind i MLM delen.

Bridge startede netop op i Europa da vores finanstilsyn arbejder sammen og derfor gør det nemmere at få godkendelserne igennem. Asien tog 2 år før de var med da man her skal igennem alle de små landes finanstilsyn, men de er med nu, og den sidste rådgiver der er kommet med er fra Asien og han har 28 års erfaring på netop dette marked.

Bridge følger alle de regler der er, så der er IKKE noget at komme efter. Det er så godt som det lyder. Så istedet for at tærske langhalm med al den mistro du måtte have, så lad os mødes. Hvis du bor i Århus er det nemt, for da arbejder vi på et af vores første større møder, men ellers kommer vi gerne hjem til dig eller mødes på halvvejen.

MVH Mianne

 

Tilmeldt 26. Sep 09
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Til at starte med skal du ikke komme og fortælle dit firma har til grundlag at hjælpe andre personer og intet andet. ALLE virksomheder er baseret på at tjene penge, det er koldt og kynisk.

Så med mindre i er en velgørenheds organisation så kan du godt pakke den gang ævl tilbage.

Ang jeres tilbud om bankkonto i Schweiz så er der skam ikke noget ulovligt i at have en, eller formidle dette, selv om formidlig dog kan kræve en licens fra Schweiz. Problemet er dog at i tilbyder det som en del af jeres produkt. Dette er en grå zone og blot et sted hvor i KUNNE komme i problmer. Det var ikke en anklage, blot en lille advarsel om at i er på vej ud i farligt vand.

I resten af dit indlæg kommer du med en masse tomt pladder som jo kendetegner MLM. Det korte eller lange er at jeg på dit indlæg kan læse i IKKE er kodkendt af finanstilsynet i Danmark. Hvilket gør selve virksomheden ulovlig.

Ud over dette kan jeg fortå at det du sælger er anparter eller unoterede aktier, hvilket er ULOVLGT at gøre offentligt som her på amino uden en helt anden godkendelse. Det er skam lovligt nok at sælge anparter og unoterede papire. Dog KUN privat til folk du kender, og altså ikke offentligt via reklame eller til fremmede.

Jeg er ligeglad med hvem der er bag virksomheden og hvordan den er skruet samme, samt hvilke resultater der er opnået. Det er alt sammen noget der kan lyves om og ofte gøres.

Sandheden er at 99,9% af alle "investerings" firmaer der ikke er kodkendt og bygget op som jeres viser sig før eller siden at være en ponzi. Det eneste der kan overbevise mig om andet er hvis du kan foreligge et regnskab der viser hvilke virksomheder og papirer der er investeret i, samt deres regnskab som kan dokumentere jeres indtægter i forhold til hvad der bliver fortalt og udbetalt.

Til slut vil jeg gerne sige at jeg godt ved du ikke er bag dette firma, men blot en af de folk der har investeret på samme måde som du ønsker andre skal. Det betyder også at hvis alle de ting jeg siger er rigtige, har du lavet en super dårlig investering. Det er derfor sikkert normalt at være i benægtelse. Jeg syntes dog du skal stille de samme spørgsmål til dig selv som jeg har stillet dig. Måske det kunne redde dig fra et par ting inden du mister alt for meget tid og penge.

 

En sidste bemærkning til hele dette:

Seriøst......kig lige på firmastrukturen og formoede indtægtskilde det SKRIGER langt væk af ponzi svindel og humbug. normale virksomheder i denne branche ville ALDRIG lave denne struktur med mindre der var noget at skjule, eller en masse regler der skulle omgås.

 

 

Fra Bredevad
Tilmeldt 4. Jul 07
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Ja selvfølgelig gør folkene bag Bridge også dette for at tjene penge, og det gør de i de indvesteringer de gør i de firmaer de får godkendt af rådgiverne, børsmæglerne og finanstilsynet. De indvesterer meget store summer i hvert eneste firma. Du kan læse om alle firmaerne på hjemmesiden under "about bridge" og så under "portofolie"

Ganske rigtigt så er det så nyt at det kun er på vej ind i DK. Og som jeg skrev så arbejder finanstilsynene i norden sammen, så det er kun et spørgsmål om papirarbejde og så er det også godkendt i DK.

Og velgørende, ja det bliver vi snart. På island er de 2500 medlemmer nu, og så snart børsnoteringerne eller salgene bliver en realitet, så snakker dem jeg kender om at lade 10% gå ind i en pulje hvor div. godgørende foreninger kan søge om sponsorater, og det bliver dejligt f.eks. når der er de store landsindsamlinger ved naturkatastrofer eller lignende at man så kan være med til at hjælpe.

Jeg sælger ikke anparter eller lignende. Bridge finder de firmaer der så går hele møllen igennem og så får medlemmer af Bridge lov til at købe 1 eller flere blokke med aktier. Det er et tilbud, men hvis der f.eks. er et firma der arbejder med noget som nogen ikke bryder sig om at støtte, så står det dem frit for ikke at købe aktier i netop det firma. Mange er også med kun pga MLM delen.

Jeg kan garantere dig at alt følger de strengeste regler, og jeg forstår ikke hvordan du uden at sætte dig grundigere ind i sagerne kan påstå at det er svindel?

Jeg mister ingen penge. Jeg har kun givet 1000€ for en guldkonto. Med den kan jeg investere i de firmaer der kommer i udbud hvis jeg vil. Indtil videre har jeg kun købt en blok på 750 aktier i firmaet Ravenpack for kun 2200 kr. Og det har jeg råd til at miste, men jeg ved at jeg får et godt afkast.

Normal 0 21 false false false MicrosoftInternetExplorer4

Ellers arbejder jeg pt. mest med MLM delen da jeg jo næsten kun lige er kommet ind og jeg går og venter på at se hvad aktierne i Tripper kommer til at koste. Med en guldkonto er jeg sikker på at få en blok i hvert firma hvor jeg ønsker det, men det er ikke sikkert at jeg f.eks kan få 20 selv om jeg har lyst da der bliver udbudt x antal blokke som så bliver fair fordelt.

Jeg kan kun sige at jeg glæder mig til hvad fremtiden bringer.

Some wil, some wount, so what, next

MVH Mianne

Tilmeldt 26. Sep 09
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er fint nok at der er blevet snørklet rundt om alle de strenge regler hvilket gør at de bliver "overholdt" Mit spørgsmål er hvorfor et seriøst firma vil bruge så meget energi på at snørkle sig uden om regler istedet for at overholde dem.

Og det er jo faktisk det som sker. Du skriver groft sagt :

ja ja, men det er jo ikke DET, firma der gør sådan. Det er et andet, og her er det ikke mig det er dem osv

Alt sammen er blot en flytning af ansvar der gør at dem som rent faktisk aktivt burde overholde diverse love kan flytte ansvar til et andet sted.

Alt i alt undgår de loven istedet for at overholde den, og jeg er ikke engang sikker på den rent faktisk bliver omgået.

Igen ville et serøst firma med det samme sørge for at der ikke var nogen huller, og at ALLE regler og love blev overholdt ALLE steder istedet for at snørkle uden om loven og flytte ansvar.

 

Gider ikke lave en lang diskution med dig, men håber folk der evt overvejer at smide penge i dette kigger på mine sørgsmål og den problemstilling jeg snakker om, hvorefter de tænker sig RIGTIG godt om før de betaler så meget som 1 krone.

 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Bridge:

Ganske rigtigt så er det så nyt at det kun er på vej ind i DK. Og som jeg skrev så arbejder finanstilsynene i norden sammen, så det er kun et spørgsmål om papirarbejde og så er det også godkendt i DK.

MVH Mianne

kan du ikke vente med at skrive før det er godkendt , vi ved hverken om det svindel eller hvad så det er godt at have godkendelser ellers fremstår man userøse

vær glad der nogle der gider at svare dig og hjælpe dig og held lykke med godkendelser skriv igen når papir er i orden MlM er meget uskældt i medierne pga. markedsføringsmåden derfor endnu vigtigere at have papir i orden

jeg har ikke besvaret de andre ting med kan se du brænder for din sag , med har ikke det basale med godkendelser gjort endnu ,

jeg ved ikke om det ulovligt , med det er userøst at ikke have godkendelser før man skriver et indlæg , især fordi det er MLM.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Bridge:

Indtil videre har jeg kun købt en blok på 750 aktier i firmaet Ravenpack for kun 2200 kr.

Alle med bare en smule aktie indsigt ved, at man skal investerer minimum 50.000 kr eller helst mere, før det reelt kan betale sig.

En stigning på 100% i kursen vil i dit tilfælde betyde en gevindst på sølle 2200 kr... Når du har betalt skat osv så er der ik en skid tilbage... Så hvor er fidusen henne?

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 26. Sep 09
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja der skal noget af en stigning til før der er gode penge at hente.

 

Spørgsmålet er om firmaet i virkeligheden ikke bare sælger ud til højre og venstre i håb om en fremtidig børsnotering, da denne kræver et meget spredt ejerskab med x antal % af aktierne spredt ud på mange private personer.

Den selv samme børsnotering er jo også så vidt jeg kan forstå det som de lokker med, problemet er bare at dem der sidder i toppen og på størstedelen af aktier vil sælge med det samme der kommer en notering. Herefter vil dem der fortsat tror på stigning og sejr brænde på vej ned (det vil sige alle andre en toppen, der kender sandheden)

Der er efter min mening KUN 2 ting som kan ske her.

Enten vil hele selskabet lave et kolaps efter notering fordi det er et korthus bygget til formålet. Ellers vil der komme en politisag når de finder ud af alle investeringer er fiktive og det hele er en ponzi.

Jeg mener disse ting er så åbenlyse som de kan være, og det vil overraske mig enormt hvis det for lov at køre så længe at nogen af dem bliver opfyldt.

 

 

 

Fra Bredevad
Tilmeldt 4. Jul 07
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Du spørger om det er seriøst.

Ja hvis ikke Ravenpack er seriøst, så ved jeg ikke hvad. Dowjones ejer 20% af Ravenpack så det må være bevis nok.

Jeg snakker om at de alm. mennesker med få penge på lommen kan være med.

Tror du så ikke at en fordobling af 2200 kr. kan gøre lykke, det kan den hos mig.

Mindark er et svensk firma der har fået fuld banktilladelse til at åbne bank i Sverige til næste år.

Der har været skrevet meget om Mindark i dagens industri, der svarer til børsens avis i danmark.

Jeg kunne blive ved, men gider ikke spilde tid på en der ikke engang læser hvad jeg skriver.

Dette er for små investorer som mig, der senere bliver en stor investor hvor jeg også kan være med i Bridge, der også er for de storte investorer idag.

Så slut med dig og plads til seriøse små som store der har lyst til at lave fornuftige investeringer eller blot arbejde med et godt MLM consept.

MVH Mianne

 

Side 1 ud af 8 (78 indlæg)