Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bridge - MLM og Investering, første af sin slags i verden!

Side 4 ud af 8 (78 indlæg)
Tilmeldt 5. Oct 09
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg går i gang med at lave sæbe nu, så skriver jeg herinde når jeg har lavet min første million, det samme gør du der investere i bridge så ser vi hvem der kommer først ;)

Fra Bredevad
Tilmeldt 4. Jul 07
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Øv øv øv!

Nu kommer man her meget noget helt nyt og enestående, og så skal i kloge hoveder bare ødelægge det hele.

Der er ikke noget lusk ved Bridge.

Bridge startede i 2004 og ham der satte banker, børsmæglerne og advokaterne sammen er en person der har arbejdet for bankerne i næsten 30 år og gik på pension med ca. 50 år. Stadig den dag i dag er det ham der stempler og godkender store guldtransaktioner i hele verden, og ham kender min up up up line personlig og det er ham hun altid spørger til råds når der kommer noget nyt. Det kom helt bag på hende at han havde haft en finger med i spillet og han sagde selvfølgelig til hende at det var det mest geniale til dato og at hun slet ikke var klar over hvor stort det ville blive, og i dag er vi slet ikke i tvivl om at det bliver stort.

Så da det først er startet i 2004 og et af de første firmaer de investerede i i 2005 var Ravenpack der skulle have været børsnoteret sammen med DONG som i sikkert kender og som i sikkert ikke stiller spørgsmål ved da den danske stat eje 70% af det. Men det blev også forsinket af finanskrisen. Den bank Bridge brugte gik som den eneste fallit under krisen i Schweiz, men finanstilsynet gik straks ind og beslaglagde alle medlemmernes penge og aktier og da Hindujabank så blev den ny bank, så blev alle penge og aktier igen oprettet under de rigtige personer så ingen mistede noget som helst.

Så det bliver først her til foråret at 3 af firmaerne skal børsnoteres eller opkøbes.

Sting network var det eneste der mistede alle medlemmernes penge, men så gik Bridge ind og overtog føringen. Lukkede alle afdelingerne i EU så kun dem i Norge og Sverige blev tilbage og der blev ryddet op i udbuddet af produkter og i sidste måned kom de for første gang ud med et overskud og fortsætter den udvikling står der en køber der får lov at købe om 2 til 3 måneder. De første aktier havde kostet medlemmerne 15 svenske kroner pr. stk. Da Bridge overtog fik dem der i forvejen havde aktier i det firma lov til at købe 2000 aktier får 2000 kr. hvilket fik deres samlede pris på deres aktier ned på 5 svenske kroner stykket. Så de kan se frem til et stort overskud meget snart.

Så i skal nok få at vide så snart vi har de første salg og fortjenester, og så bliver det rigtig sjovt.

Jeg opfordrer ikke folk til at gemme sorte penge i Belize, jeg skrev udtrykkeligt at man selvfølgelig skulle sørge for at opgive sin indtægt til den danske stat til glæde for alle i DK. Med de indtægter der vil komme er det jo heller ikke nødvendigt at beholde alt for sig selv.

Bridge skal IKKE godkendes af finanstilsynet, da de ikke modtager penge fra os. De finder blot firmaerne hvor de også selv investerer store summer penge i og vi får lov også at have del i aktierne. men vi køber dem fra vores bankkonto der ikke har noget med Bridge at gøre.

Lige så snart vi er ca. 200 medlemmer i DK vil firma, advokater, banker mm komme rundt på roadshow i DK hver gang der skal investeres i et nyt firma hvor de fortæller investorerne hvad vores penge skal bruges til og hvad afkast der forventes og med hvilken tidshorisont der regnes. Først derefter er det op til os selv at beslutte om vi vil have del i de aktier fra pågældende firma. I ca. 3 til 5 uger kan man så købe de aktier, og tripper kommer om 2 til 3 uger ca. så hvis nogen vil være med på en guld konto til en sølv kontos pris og dermed være klar til måske at investere hvis det ser lovende ud, så er det med at komme ud af starthullerne.

For at investere skal man ind på hjemmesiden og printe 18 sider papir ud som skal skrives under rigtig mange steder, så skal man på domhuset for at få taget et kopi af sit pas med segl og stempel mm hvilket koster 100 kr. Jeg fik det gjort på Tønder politistation der har åben for dette hver onsdag fra 9 til 10. Sammen med disse 2 ting skal man lægge en kopi af en regning der viser at man bor der hvor man påstår at man gør og ens underskrift skal passe til det i passet. Og så går der ca 14 dage før kontoen er åben.

Så i kan tro at alle gældende regler følges til punkt og prikke.

Der hvor finanstilsynet kommer ind i billedet er når der skal holdes disse roadshows, for de skal godkendes af dem. thats it.

Bridge er blot dette: 1 mand fik ideen, en anden havde finanserne til at føre den ud i livet sammen med den første og vi betaler kun 1000€ til Bridge en eneste gang hvor det første års gebyr til banken på 300€ er med i denne pris. Herefter er der ingen penge mellem Bridge og os. Så finder Bridge ved hjælp af 5 rådgivere og børsmæglerne de potentielt attraktive firmaer som vi får lov at være med til at investere i. Bridge køber langt de fleste aktier og er der flere til salg end medlemmerne vil have, så køber Bridge resten, og er der større efterspørgsel end der er afsat aktier til medlemmerne giver Bridge lidt af dem de selv ville have for at alle medlemmer får lov at være med.

MLM delen er et binært system med matching bonus mm. og er man meget dygtig, så optjener man også aktier i Bridge der en skønne dag også skal børsnoteres, men det er langt ude i fremtiden.

Så er der nogen af jer der seriøst er interesseret i at høre sandheden om Bridge, så ring til mig eller skriv til mig.

Det er så svært at få alt med her på skrift og uanset hvor grundig jeg prøver at være så kan i hele tiden finde på noget bavl til modsvar.

Bridge er reel, ærlig og en hjælp til den lille investor der ikke har en chance på et marked hvor man skal have 30000€ stående til pynt på en konto. 1500€ til gebyr årligt og 2000€ til oprettelse inden man overhovedet kan få lov at købe nogle aktier og så skal man aftage uhyggeligt mange hvilket igen koster måske millioner. Så med mine 2200 kr. ville jeg være blevet helt til grin, men nu har jeg en chance for at få 4-10000 kroner retur til nye investeringer.

Jeg har også allerede set at mine 225€ for de første 3 jeg har registreret allerede står på min konto.

Så det er jo næsten de 2200 jeg har investeret.

Ja jeg kan blot sige at hvis i vil være med, så gå ind på www.bridgeltd.com/116390 og registrer jer på en sølv konto. Tag derefter eller inden kontakt til mig så jeg kan hjælpe jer med at opgradere til guld. For husk at jeg kan ikke se ret meget om hvem i er og alle andre kan overhovedet ikke se hvem i er. Så det er vigtigt at i selv hendvender jer til mig på enten info@power-sport.dk, eller på 29722174

MVH Mianne

 

Fra Bredevad
Tilmeldt 4. Jul 07
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Hej dette skal i lige se.

Når man er blevet registreret ved bridge og har åbnet begge sine ben med en personlig indtegnet kan man se alle de nyheder de bringer.

Her er en af dem.

Den er godt nok på svensk, men det bør i velbegavede kloge hoveder nok kunne forstå og læse.

Mindark der omtales er et af firmaerne som Bridge har investeret i.

MVH Mianne

 

Bra dokumentär om onlinespel 2009/11/02

Sveriges Television visar just nu en intressant dokumentär om onlinespel. Förutom att den är intressant i största allmänhet så är det värt att uppmärksamma att Mindarks kinesiska partner CRD är med i dokumentären. En representant från CRD berättar under tre minuter vad man vill göra och vi får se både kontor och industriområdet vars produkter man vill sälja till världen via sin onlinevärld. CRD är ett av de partnerföretag som ska lansera sin egen onlinevärld baserad på Mindarks Entropia Universe-plattform.

Dokumentären har redan visats två gånger, och kan ses en tredje gång den 4 november klockan 23.00 på SVT2.

Du kan även se programmet på SVT Play fram till och med den 29 november. Sektionen om Mindarks partner börjar ungefär 15 minuter in i videon.
Se SVT Play - K Special - Virtuell perfektion

Dokumentären finns även i en kortare version på Youtube. Sektionen om Mindarks partner börjar 20 minuter in i videon.

">Se Another Perfect World

Fra København S
Tilmeldt 1. Nov 09
Indlæg ialt: 34
Fra  UpCopenhagen 2ndhand Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmmm. Jeg er overbevist om, at du desværre har rodet dig ind i et foretagende, som ikke ender med at blive en givtig forretning for dig Bridge... Sorry....

Man kan hurtig blive overtalt - de gør deres benarbejde i forbindelse med markedsføring smukt, med gunstige vilkår for dem der indvilliger.... Øv...

Fortsat god aften:-)

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mianne.

Det er synd du er så indkarneret tilhænger af noget du ikke har gennemskuet.

De aktier du har købt har ikke den værdi du har givet for dem. Lad mig beskrive et eksempel for dig.

Bridge køber for 5 millioner kr. aktier i selskab A. Disse er unoterede og har derfor kun en værdi i forhold til selskabets egenkapital. Lad os sige at de giver 10 kr. per aktie. Derved får de 500.000 aktier som de udbyder til salg til dem der har investeret i Bridge.

De har maksimalt de 500.000 aktier. Lad os antage at 5.000 intetanende silver bevis holdere køber 100 aktier hver, så er der udsolgt. Når der så kommer nogle nye til der vil købe disse aktier, så kan i sælge dem til en højere pris f.eks. 12 kr. og sådan bliver det ved. Men den reelle værdi bliver ALDRIG højere end værdien af aktierne i selskab A.

Et glimrende skrækeksempel er MINDARK i Bridge portfolien. Bridge har investeret og udbudt aktien til salg for 0,24 euro i 2005 og den sælges internt i Bridge i 2009 for 2,50 euro. Det svarer til en tidobling næsten 1000% på 4 år. BEMÆRK at det kun er på Bridges egen interne svindlerbørs og IKKE en reel værdiansættelse af firmaet MINDARK, der bestemt IKKE er steget 1000% i værdi.

Derfor vil der altid være tabere og til sidst vil tingene kollapse. Og det skulle ikke forbavse mig om Bridge også tager spread/provenue for handlerne og derved også tjener på hver handel en uvidende amatør foretager sig.

Bridge vil på den måde aldrig tabe og dem der vil tabe mest eller tjene mindst er dem der er kommet til sidst, og endnu værre for dem der investerer større summer.

Det er synd der stadig er mennesker der lader sig overtale af denne slags bondefangeri. Du kan aldrig være sikker på at kunne afsætte dine aktier og du er reelt ikke ejer af nogetsomhelst, da det ikke er dig der har foretaget investeringen. Og hvis de skulle overdrage en aktie til dig i MINDARK, så er den intet værd, for der er ingen steder du kan sælge den hehe

Der er en årsag til der eksisterer noget der hedder Værdipapircentralen, tilsvarende eksisterer ikke i Bridge og du er ikke ejere af noget andet end et bankkontonummer i Schweiz.

Men held og lykke, men jeg håber ikke du får nogen lokket med på dette nummer!

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Lagersalg123:

Mianne.

Det er synd du er så indkarneret tilhænger af noget du ikke har gennemskuet.

De aktier du har købt har ikke den værdi du har givet for dem. Lad mig beskrive et eksempel for dig.

Bridge køber for 5 millioner kr. aktier i selskab A. Disse er unoterede og har derfor kun en værdi i forhold til selskabets egenkapital. Lad os sige at de giver 10 kr. per aktie. Derved får de 500.000 aktier som de udbyder til salg til dem der har investeret i Bridge.

De har maksimalt de 500.000 aktier. Lad os antage at 5.000 intetanende silver bevis holdere køber 100 aktier hver, så er der udsolgt. Når der så kommer nogle nye til der vil købe disse aktier, så kan i sælge dem til en højere pris f.eks. 12 kr. og sådan bliver det ved. Men den reelle værdi bliver ALDRIG højere end værdien af aktierne i selskab A.

Et glimrende skrækeksempel er MINDARK i Bridge portfolien. Bridge har investeret og udbudt aktien til salg for 0,24 euro i 2005 og den sælges internt i Bridge i 2009 for 2,50 euro. Det svarer til en tidobling næsten 1000% på 4 år. BEMÆRK at det kun er på Bridges egen interne svindlerbørs og IKKE en reel værdiansættelse af firmaet MINDARK, der bestemt IKKE er steget 1000% i værdi.

Derfor vil der altid være tabere og til sidst vil tingene kollapse. Og det skulle ikke forbavse mig om Bridge også tager spread/provenue for handlerne og derved også tjener på hver handel en uvidende amatør foretager sig.

Bridge vil på den måde aldrig tabe og dem der vil tabe mest eller tjene mindst er dem der er kommet til sidst, og endnu værre for dem der investerer større summer.

Det er synd der stadig er mennesker der lader sig overtale af denne slags bondefangeri. Du kan aldrig være sikker på at kunne afsætte dine aktier og du er reelt ikke ejer af nogetsomhelst, da det ikke er dig der har foretaget investeringen. Og hvis de skulle overdrage en aktie til dig i MINDARK, så er den intet værd, for der er ingen steder du kan sælge den hehe

Der er en årsag til der eksisterer noget der hedder Værdipapircentralen, tilsvarende eksisterer ikke i Bridge og du er ikke ejere af noget andet end et bankkontonummer i Schweiz.

Men held og lykke, men jeg håber ikke du får nogen lokket med på dette nummer!

Skulle lig til at angive det eksempel, men nu har du skrevet en super god tekst, så tumbs up from here ;D

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 23:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Company Name Initial Bridge
Emission Date
Initial Bridge
Offering Price
Latest Member
Trading Price
Estimated
IPO Period
Current
Profit %

Mindark 2006/02
0.24 €
2.50 €
Q1/2-2009
+ 964 %
Sting 2007/01
2.20 €
5.60 €
+ 150 %
GPS Buddy 2007/07
5.75 €
11.71 €
Q2-2009
+ 104 %
RavenPack 2008/01
1.63 €
2.63 €
+ 60 %
Libra Holidays 2008/03
4.50 €
9.20 €
+ 100 %

 

Her er dokumentationen for at det er interne handler der foretages blandt investorerne, det har intet med en reel værdi at gøre.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Lagersalg123:
Company Name Initial Bridge
Emission Date
Initial Bridge
Offering Price
Latest Member
Trading Price
Estimated
IPO Period
Current
Profit %

Mindark 2006/02
0.24 €
2.50 €
Q1/2-2009
+ 964 %
Sting 2007/01
2.20 €
5.60 €
+ 150 %
GPS Buddy 2007/07
5.75 €
11.71 €
Q2-2009
+ 104 %
RavenPack 2008/01
1.63 €
2.63 €
+ 60 %
Libra Holidays 2008/03
4.50 €
9.20 €
+ 100 %

 

Her er dokumentationen for at det er interne handler der foretages blandt investorerne, det har intet med en reel værdi at gøre.

Med andre ord, så får man egne "sælgere" til at puste værdierne op, således dem der startede det hele kan stikke pengene "redeligt" i lommen som ærlige businessmen og taberne er de nederst i pyramiden!

Hvor ligger denne form dog uendelig tæt på pyramidespil... Her er det ik kontanter men "aktier" som giver gevindst til deltagerne i pyramiden, hvis de kan få nye medlemmer med...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Bredevad
Tilmeldt 4. Jul 07
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 23:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja ja i bliver klogere og jeg skal nok holde jer informeret til den tid.

MVH Mianne

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 23:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller

Ja præcis og det kan aldrig give afkast.

Men det er et smart udtænkt scam, som med dygtige sælgere nok får nogle nervøse småinvestorer med på vognen. Mine tanker går oprigtigt til dem der taber penge her..det er der mange der kommer til.

 

Køb ren argan olie her

Side 4 ud af 8 (78 indlæg)