Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil gerne have noget hjælpe til opstart af min virksomhed!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Nov 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude.

Jeg er en ny iværksætter i Østjylland, og jeg har planer om at starte et fliseanlægger firma i østjylland.

Er det nogen der evt. kan hjælpe mig med opstartsfasen?

  • Er det en god idé at ligge min virksomhed i østjylland, eller er der andre regioner der måske ville tage bedre imod mig?
  • Hvad med min behov for viden og hjælp i opstartsfasen. Er der noget jeg specielt skal ligge mærke til?
  • Hvor kan jeg få en god rådgivning af opstart af et fliseanlægger firma?
Tilmeldt 1. Apr 08
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Claus,

Du er altid velkommen til at kontakte mig, jeg vil gerne hjælpe dig.

 

Venlig hilsen

 

Elisabeth Bay Jensen

Kontorligaen

8961 Allingåbro

www.kontorligaen.dk

elisabeth@kontorligaen.dk

Tlf. 86481951

 

 

 

www.kontorligaen.dk

Tilmeldt 1. Nov 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Elisabeth.

Jeg er glad for du er interreseret i at hjælpe mig.

Det jeg egentligt er mest interesset i lige nu, er evt. en analyse af iværkstterens behov for viden i opstartsfasen.

- Hvilke kilder findes der til støtte for nystartede iværksættere?

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Claus

Det lyder ikke som om dine planer er specielt velovervejede og gennemtænkte. :-)  Jeg vil kraftigt anbefale dig at tage fat i dit lokale iværksættercenter Center For Start Og Vækst idet de kan hjælpe dig med opstart og de tanker du går med og det endda ganske gratis.  Du er nok også nødt til at lave en grundig undersøgelse af hvad du evt er oppe imod rent konkurrencemæssigt.

Jeg vil også råde dig til, at henvende dig til nogle af de etablerede fliselæggere og tilbyde dig selv på freelancebasis så du har noget at starte op med.

Og husk vor store guru Lars Larsen's råd om at starte ny virksomhed: "De tre vigtigste ting er MARKEDSFØRING, MARKEDSFØRING og så MARKEDSFØRING"

God vind :-)

Ohm

Fra Valby
Tilmeldt 7. Aug 09
Indlæg ialt: 140
Fra  Monera ApS Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan eventuelt bare stille og roligt starte op imens du har dit nuværende arbejde. Denne løsning har meget lav risiko, men selvfølgelig kan opstarten samtidig være ret langsom.

Start eventuelt med en simpel hjemmeside (kan fås ned til 50-100kr/måneden), også ringe rundt og skaffe kunder (eller andre metoder). Herefter kan du tage tingene hen af vejen.

CVR registering, Moms registering, bogføring, ansatte, jadda-jadda.

Mange af tingene kan tages hen af vejen hvis du starter langsomt.

Er i gang med at lave verdens bedste inkassobureau hos Likvido Inkasso.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)