Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt design af hjemmeside

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Havdrup
Tilmeldt 11. Jun 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen

Så fik jeg endeligt tid til at lave en ny hjemmeside til mig selv.

Nu mangler der bare lidt feedback.

Derfor vil jeg gerne høre din mening, om hvad du synes om designet og brugervenligheden på hjemmesiden.

På forhånd tak for din tid.

Brian Rasmussen

 

Fra Havdrup
Tilmeldt 11. Jun 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Jul 09
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian.

Jeg synes det er en rigtig flot side du har fået lavet.

Synes bare det er et stort irritationsmoment at den er nød til at reloade det hele når man vælger et nyt menupunkt. at den går over til en anden html, og deri loader din flash. Der havde jeg nok valgt at lave det hele i en swf, og så bare linke til forskellige frames, for at slippe for det andet.

VH

lige_begyndt

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Er du klar over vidst du tilbyder et flash design hele vejen igennem vil det ikke findes på google , som din hjemmesiden som er kun flash design ?

Har før fået en der solgte mig et flashdesign og den hjemmesiden forsvandt udad google , så vidst du ønsker kunder igennem google må du have rigtigt mange penge til adwords ,

jeg blev 60.000 kr. fattigere og erfaring rigere at folk kan sige meget , at de sagtens kan lave en flash hjemmesiden der kan findes på google , med sandheden er en anden

Den hjemmesiden du laver  viser udad du kun laver flashdesign og alt ville såvel billeder som tekst vil være i flashdesign , som på din hjemmeside .

jeg synes en hjemmeside skal kunne findes på google så jeg kan ikke lide dit designet og den valgte måde at opbygge siden på

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Jul 09
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan nu godt lade sig gøre.. du har jo stadig mulighed for meta-tags osv.. men selvfølgelig ikke så godt stillet som andre.. Men det kommer jo også meget an på hvordan man satser på at få sine kunder..

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

lige_begyndt:

Det kan nu godt lade sig gøre.. du har jo stadig mulighed for meta-tags osv.. men selvfølgelig ikke så godt stillet som andre.. Men det kommer jo også meget an på hvordan man satser på at få sine kunder..

Der er hård konkurrence på ordene webdesign design mv. så jeg vil sige det er nærmest umuligt vidst det er igennem google de satser på kunder .

den hjemmesiden de har laver viser hvilken webdesign de tilbyder og dette er et design der nærmest er umuligt at søgeord optimere , måske er det igennem amino.dk de vil finde kunder med tror det bliver svært at overbevise folk også her , webdesigner skal jo oveni sælge et design også sige de vil lave teksten søge bar så de kan findes på google, så i det mindste kan webdesigner skrive teksten i ren html

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Som der er sagt, så er Flash nok ikke den bedste måde at søgeoptimere en hjemmeside på. Har du overvejet at nøjes med flash til animationer?

Jeg synes det er nogle flotte billeder der skifter rundt på hjemmesiden, men jeg kan ikke finde nogen relation til indholdet med dem.

Det var lige 2 hurtige inden sengetid Smile

Fra Havdrup
Tilmeldt 11. Jun 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 23:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg ved godt at flash ikke er det bedste, til at lave hele hjemmesider, når det gælder SEO.

Derfor vil det færdige site vil også blive et mix mellem flash og html.

Dette exemple har jeg lavet i flash, fordi for mig, er det meget hurtigere.

Jeg ville bare have en ide, om hvad i mente om design og brugervenlighed på hjemmesiden, for at se, om dette er den ide jeg skal arbejde videre på.

Tak for jeres input.

Brian Rasmussen

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:13
Hvor mange stjerner giver du? :

ideen med designet er ok , dog er flashgrafikken ikke noget der bevæger sig så det kunne ligeså godt lave det i alm. Jpg billeder som er lettere at søgeord optimere , da både optimeres mod ligge at i google billedet søgning og give lidt mere i søgeord optimering konto , kun en af siderne så jeg billedet bevæge sig

vidst jeg overhovedet ikke kigger på det med flash , er siden let overskuelig og der er  noget godt at arbejde udfra

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 23. Oct 09
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Man har fra første sekund fokus på det det hele drejer som om nemlig dit arbejde...

Desværre er jeg ikke længe på din hjemmeside da dit flash ikke er så godt lavet (ikke at jeg kan lave det bedre selv)... Men hvorofr er det ud ikke lave billederne i flash kun og have en almenlig menu såsom på "http://www.ligeover.dk/kunder" der efter min mening behandler kombinationen mellem flash og alm tekst til UG ;)

Kimedia.dk  |  Kreativt oneman webbureau

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)