Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søges: VW mekaniker

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 11. Nov 08
Indlæg ialt: 270
Skrevet kl. 09:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg søger en god og billig VW mekaniker til at kigge på min elskede Volkswagen Vento fra 97 der desværre mister livsgnisten i regnvejr, ved at have svært ved at starte. Du skal være placeret i københavnsområdet.

/Arco

Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 1013
Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Et godt bud ville nok være at se om der kommer fugt i strømfordeleren :)

Tilmeldt 11. Nov 08
Indlæg ialt: 270
Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Grove:
Et godt bud ville nok være at se om der kommer fugt i strømfordeleren :)

Det er et rigtig godt bud og hele kabling er også blevet skiftet år tilbage pågrund af samme problem. Men jeg ville meget gerne have en fagmand til at ordne det.

Fra København
Tilmeldt 29. Aug 09
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

lært af bitter erfaring, så tag til et autoriseret vw værksted.. er blevet fejlinformeret flere gange end hvad godt er hos "garageværkstederne". kan være det koster lidt mere, men synes bestemt også at det er det værd. Har selv en vw transporter T5

Tilmeldt 19. Oct 09
Indlæg ialt: 195
Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Der findes en meget simpel løsning, som er en spray der isolere ledningsnettet og derved undgår du startproblemerne. Det er super nemt at bruge og koster under kr. 100,- Kan selvfølgelig ikke huske hvad det hedder, men kan købes i alle auto udstyrsforretninger "med respekt for sig selv" :-) 

Fra København
Tilmeldt 29. Aug 09
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Mener det hedder "Pronto" Huh?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det kun i regnvejr, det forekommer? Jeg havde i mine unge dage en Golf, der gerne ville have en spritter i koldt og fuftigt vejr (en gang karburatorsprit i tanken) Smile

Tilmeldt 24. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har haft samme problem med min VW - det er højst sandsynligt strømfordeleren som det også bliver nævnt i tråden. Jeg har ikke haft problemer siden jeg oversprøjtede alle kablerne med silikone - så fugten bliver fortrængt.

Tilmeldt 12. May 09
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :

sandfær-andersen:

Er det kun i regnvejr, det forekommer? Jeg havde i mine unge dage en Golf, der gerne ville have en spritter i koldt og fuftigt vejr (en gang karburatorsprit i tanken) Smile

Hej, det kan godt være at jeg husker forkert men karburatorsprit er vist kun til ældre øser. En nyrere som denne vento fra 97 er det vist ikke godt at gøre det ved. Måske en der kan be elller afkræfte det?

 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 12. Jan 07
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Du kan kigge på vwnettet.dk

Der er sikkert nogen der kan hjælpe dig der. De har vw som hobby.

Held og lykke

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)