Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

sponsorerede links

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Jun 06
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Når jeg surfer rundt på nettet støder jeg altid ind i sponsorerede links og da jeg er ejer af en helt ny webshop der handler med stil og kvalitetsprodukter til hund og kat, kunne jeg godt tænke mig at generere et større besøgstal på min side.

 

Jeg har købt annonce hos Adwords, men det har endnu ikke fået nogen til at besøge min side. Godt nok har annoncen kun været aktiv i 2 dage, men som en utålmodig sjæl ville jeg høre om der er noget jeg kan gøre bedre for at få flere forbi min side.

 

Jeg må indrømme at jeg ikke er nogen haj endnu men jeg lærer hurtigt :-) så hvis nogen har nogle gode råd så tager jeg gerne imod.

Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Nu ved jeg ike hvilke ord du har købt Adwords på, men jeg har da søgt på flere ord, som jeg umiddelbart ville forbinde med din shop (hundeartikler, hundekurve, hundelegetøj m.fl) og der dukkede ikke nogle annoncer op.

Du skal nok regne med at have en pæn stor volumen af søgninger - og så vente lidt længere tid før du konkluderer på resultatet af dine annoncer.

Undersøg om der er foretaget søgninger på dine ord, og de bare ikke er konverteret til klik. I så fald burde du måske ændre annonceteksten.

Har der ikke været mange søgninger, bør du overveje at tilkøbe flere (generiske) søgeord.


Side 1 ud af 1 (2 indlæg)