Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ER DU INTERESSERET I ET NYT MLM SYSTEM?

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Stadig nyserrig, hvordan har du selv fundet frem til det koncept ?

Bare en der har skrevet en mail eller hvordan ?

Mikkel

Tilmeldt 20. Jan 08
Indlæg ialt: 225
Skrevet kl. 09:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej George

Har læst med i din tråd, og synes osse det er flot, du er ærlig. Der er så mange mlm firmaer, som lover hurtige og mange penge, men du kan glemme alt om det. Skal du i gang med selvstændigt arbejde med mlm, så er det hårdt og tidskrævende arbejde at bygge op. Satser du på hurtige penge, skal du heller spille med i lotto, for der er chancen trods alt til stedet for hurtige mange penge, men det er det ikke i mlm.

Jeg startede for noget tid siden med LR, som du muligvis kender. En rigtig veletabeleret og respekteret tysk mlm virksomhed, som er 100% lovlig og opererer i over 30 lande nu, hvor vi har mulighed for at lave forretning.

Produkterne er skønheds- og plejeprodukter, som folk hele tiden bruger og køber igen, når de står og mangler det. Dvs. markedet aldrig bliver mættet.

Der er ikke krav og decederet salg af produkterne, men på en eller anden måde skal produkterne formidles til nye forbrugere, og der er der mange forskellige måder at gøre det på, uden at man skal ud at have hjemmesalg.

Om du har lyst til at få en grundig LR forretningspræsentation, så vil jeg gerne sætte tid af og fortælle dig, hvordan man kan komme i gang med LR.

Du kan evt. læse mere på www.lrworld.com

Venligst

Allan, LR partner

LRnetverk@gmail.com

Tilmeldt 17. Dec 08
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej George, jeg har lige - for første gang - læse denne tråd, og rådet er fra mig, hvis du ønsker at arbejde med network marketing, er at undersøge hvad markedet byder på, for der findes tusindvis af muligheder, du skal blot bemærke at dem der RÅBER højest, som regel også dem der er mest useriøse.

Eller er både Lasse's og Jimmy's råd absolut værd at lytte til.

Held og lykke ud i mlm junglen!

 

De bedste hilsner, Søren

MENTORING FOR FREE indenfor MLM & Network Marketing - Lær' Gratis om "Succes Med Farver"

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)