Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pris - logo

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Kolding
Tilmeldt 3. Nov 09
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg har fået mulighed for at udarbejde et logo for en offentlig institution, hvilket er rigtig spændende. Jeg er dog ikke uddannet grafiker eller noget, der ligner og er derfor i tvivl om, hvilken pris jeg skal tage for mit arbejde.

Er der nogen, der har en idé om, hvad det almindeligvis koster i dag at få lavet et logo og hvor lang tid, det tager for de professionelle?

Tilmeldt 20. Jul 09
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mette.

Det er meget forskelligt.

Har set herinde at der er folk der gør det for både 100 og 200kr... Men det er jo nok bare folk der gør det fordi de vil have lidt hurtige penge..

Men ville personligt nok tage lidt mere (afhængig af hvor i måneden vi er ;)

hvis du gør som de fleste med først at tegne skitser, og siden bearbejde det på computer osv. ville prisen nok ligge på 600kr og opefter.. men det er kun min vudering, andre mener nok noget andet.

Men en grafiker tager vel fra 600kr op opefter pr. time, men der går hurtigt mange timer, hvis du først tegner i hånden osv.

Det var en start fra mig af :)

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Timebetaling når du arbejder med det på ikke under 600,00 i timen. Der er ingen grund til at sælge dig selv for billigt. Og brug tid på at forklare dem hvorfor du er kommet frem til det du er når du præsenterer det :-)

Ingen får npget forørende ;-)

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 11. Jun 09
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :