Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pris - logo

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Jul 09
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu bliver det svært at undgå at snige lidt reklame ind, men jeg har selv benyttet mig at denne fyr:

logointhegogo.com

Han tager 700kr for en logoserie.

Så har du lidt at sammenligne med. Det er efter min erfaring noget af det bedste du får sammenholdt med prisen.

Så med din erfaring vil jeg mene du bør tage en smule mindre.

 

Mvh Mikael

Billig hjemmeside hos www.AzureX.dk

Fra Hillerød
Tilmeldt 4. Nov 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mette,

Prisen for et logo kan være meget variende i pris, for er der tale om et corporate brand eller et enkelt virksomhedslogo. Jeg forstår derfor udemærket din tvivl. Men lad mig give dig et par guidelines du muligvis vil kunne bruge:

1. Få klargjort til hvilket formål logoet skal bruges (web, papirlinie, emails mv.) - hvis kunden "kun" skal bruge logoet i et format til et medie, finder du en mindste pris pr. logo, og ganger op med det antal medier, som logoet skal anvendes til

2. giv kunden 3 valgmuligheder at vælge imellem, giv dem argumentation for hvert af logoerne, og giv dem en lille uges tid til at finde det de helst vil bruge. samtidig lyt til kundens ideer og meninger allerede på dette tidspunkt, for derved at sparre arbejdsgange i tilrrettelsesfasen.

Om du er grafiker eller ej bør ikke have indflydelse på din pris. Dit arbejde må være professionelt siden der er efterspørgsel på dine kompetencer.

Jeg håber at du kan bruge ovenstående fif fra en kender:-)

Med venlig hilsen/kind regards,

 

MANDRUP-POULSEN

Grith Mandrup-Poulsen
founder and CEO

 



Møllestræde 5, 1 | DK-3400  Hillerød | T: +45 5491 1005 | M: +45 2628 1365 |W: www.mandrup-poulsen.com

 

 

 

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)