Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

invistor / Partner søges

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Nov 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 23:57
Hvor mange stjerner giver du? :

INVESTOR SØGES EL PARTNER

Hej jeg er meget snart færdig med min ONLINE MAD BESTILLING side som jeg har været igang med over et år, jeg har udviklet alt som just-eat og ennda meget mere brugervenlig og i øjenfaldende... Som i ved kører man systemmet enten over Fax hos restauranter eller På Pos Terminaler, jeg  har brug for en partner der det har kostet mig en del det her projekt så jeg kan lette åndet før jeg går igang med markedsføring.
En pos terminal koster ca 150 pund, så det skal være en som kan ligge penge ud.

Jeg vil køre disse katagorier på siden. 
Amerkiansk Køkken, Italiensk Køkken,Tyrkisk Køkken,Fransk Køkken,Kinesisk Køkken,Thai Køkken,Pizzeria,sushi,Bageri,Supermarked(Fødevarer),Desserter fra aftalte Tyrkiske Delight producenter, Cafe,Dominos,Burger king.

Så der bliver alt og vælge nu skal jeg bare have en som vil give den gas med mig, Hvad vi tjener ind splejser vi, just-eat tager 12 procent fra alle bestillinger som ryger gennem dem, jeg vil tage 5 procent til at starte med og regner med at tage hånd om alle pizzaer der jeg selv er Tyrker og har godt kendskab til de fleste. Skriv en til mig vis du er intresseret jeg er 23 år gammel og ot programmør studerende.

Fra København
Tilmeldt 16. Jan 08
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 05:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du aftale med Burger King og Dominos om dette samarbejde?

/Mads Dinesen
madsdinesen.dk

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 06:04
Hvor mange stjerner giver du? :

it-programmør:

Burger King

Hva er fordelen lige ved at bestille det online? De bringer da ik ud?

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Tårs
Tilmeldt 12. Dec 07
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Åhh. Jeg mener at have læst omkring 4 andre projekter fra "it programmøren" på Eksperten.dk

Gav vide hvem der smide penge i de projekter?

Fra eksperten:

verdens billigste software udvikler it medarbejder
"800 KRONER OGSÅ ØDELÆGGER VI DANSK WEB MARKED !! PEngene er ikke sagen !! Sagen er at ødelægge markedet! og derefter være den eneste tilbage! Tro mig vi gør det:-) og i bliver chokeret:-)"

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 09:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Dommeren:

Fra eksperten:

verdens billigste software udvikler it medarbejder
"800 KRONER OGSÅ ØDELÆGGER VI DANSK WEB MARKED !! PEngene er ikke sagen !! Sagen er at ødelægge markedet! og derefter være den eneste tilbage! Tro mig vi gør det:-) og i bliver chokeret:-)"

Følger der en forklaring med på den der? 800 kr for hva helt præcist? Håber på lidt mere info ;D

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 5. Aug 11
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

 

Er en investor stasig aktuelt ?

 

jens

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)