Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Til jer der sælger børneting

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 16:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle med børneshops.

Jeg skal være far til marts, så alt der har med babyer at gøre får unormalt meget opmærksomhed fra min side for tiden...........

Jeg elsker samtidig at kigge efter nye spændende produkter, og hold op hvor kommer der mange smarte børneting. Hvorfor er der ikke nogen af alle de webshops herinde der handler med babyting, der - i stedet for at sælge det samme som alle andre - begynder at tage nogle unikke produkter hjem?

Et par ting jeg godt kan lide er:

http://www.lifftslings.com/site/content_home.php

http://www.gogobabyz.com/products.aspx

http://www.thegyrobike.com/

Så på med vanten - og få fat i nogle ting som ikke alle andre sælger. Så er der mulighed for at i får kæmpe success!

Hilsen Morten

Fra Århus
Tilmeldt 10. Sep 08
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten!

Tillykke med den glædelige nyhed.

Jeg prøvede lige hurtigt at tjekke dine links (selvom jeg ikke er sælger af børneartikler - men alle forældre er vel interesseret i nyheder Wink).

Min førstehånds indtryk er dog, at jeg ikke ser de store nyheder i disse 3 links.

Bæretasken findes i diverse udgaver og også en, som for mig at se er "næsten" identisk med den afbillede.

Klapvognen / "Sækkevognen" til at montere en autostol i, så man kan fragte barnet rundt, er jo i og for sig en ok ide. Spørgsmålet er bare om man skal købe den for at spare penge eller plads?Økonomisk ved jeg ikke om der er mange pange sparet i forhold til en billig "klap sammen klapvogn" - og pladsmæssigt i et bagagerum tvivler jeg lidt på forskellen på den og så en lille sammenklaplig vogn.

Det sidste link - Gyrobike - fatter jeg ikke Surprise. Hvad er det de prøver at sælge? Forstår ikke rigtig nyheden i det??? Men måske jeg har set den forkert film på YouTube Wink.

Nå - nu er det jo heller ikke dig selv der vil igang med at sælge produkterne - så håber ikke jeg har taget modet fra dig.

Brug de næste måneder på at gå i vinterhi og få sovet ud - du får brug for det til marts....Big Smile

Birger

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 08:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Birger

Tak :)

Nej det er ikke nyskabende ideer, men ofte forbedringer af eksisterende koncepter. Såsom bæreselen. Jeg synes den er smart - andre synes den er ligegyldig. Men jeg tror nu nok der skal være nogen der er interesseret blot fordi den er lidt anderledes.

klapvognen ser jeg ikke som en økonomisk besparelse, men et praktisk hjælpemiddel.

Måske tager jeg fejl med disse produkter. Men indlægget var nu også mest ment som inspiration til alle de web shops der findes med børneartikler. Oftes sælges der det samme i alle shops. Der starter rigtig mange op, som ligner alle de andre, og derfor går de hurtigt ned, er svære for forbrugerne at huske ellers bliver der konkurreret på prisen. Med min meget meget begrænset research har jeg fundet ud af at der findes utrolig mange nye produkter til børn. Så i stedet for at sælge det samme som alle andre, så kunne man skabe en kæmpe konkurrencemæssig fordel ved at tage nogle af disse nye produkter til sig. Det er da en oplagt mulighed for at skabe en unik profil. Synes jeg i hvert fald.

Hilsen Morten

p.s. ja eneste ulempe ved at der nu kommer en "lille Morten" er at jeg ikke helt ved hvor tiden skal komme fra - synes sgu dagene er lange nok i forvejen he he...

Fra Århus
Tilmeldt 10. Sep 08
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 08:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen du har da fuldstændig ret i, at mange sælger 100% identiske produkter. Bare det at finde et tilsvarende produkt, men fra en anden producent og måske i et lidt anderledes design, gør jo at det netop falder i din samg.

Så jeg forstår godt din pointe og anfægter heller ikke den. Så alt er forstået og håber sammen med dig at der er nogle som bevæger sig lidt udenfor de sædvanlige leverandør kæder.

Birger

Fra Århus
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 391
Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke med de lykkelige omstændigheder Morten.

Inden din kæreste går helt 'shop-amok' i uundværlige baby ting, så husk at gøre hende opmærksom på at børnetingsbutikkerne også har åben efter fødslen, det var min egen noget i tvivl om kan jeg huske Big Smile

Held og lykkelig med projekt familie.

Mvh

Jan

Far til 3 raske drenge og webmaster på www.gravid.dk

PS. en vejrtræknings-overvåger er et af de baby produkter som du nok har brug for.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jan Balslev:
Inden din kæreste går helt 'shop-amok' i uundværlige baby ting

Hej Jan.

Tusind tak Big Smile

Njaa jeg synes nu ikke hun er så slem. Men hun har også prøvet det en gang før, så det hjælper nok lidt på det. Men hold op der er meget at bruge penge på *g*

Foriøvrigt et pænt site du/i har på gravid.dk

Hilsen Morten

Fra Rødovre
Tilmeldt 18. Sep 06
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg syntes da også i skal kigge på babygadget.net - en god blog fra NewYork der ind i mellem har nogle fede produkter.

Smiler

 

 

Mit hobbyprojekt www.babygadget.dk

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Claus

Det tip vil jeg lade gå videre til den innovative børnetøjsshop der tager opfordringen om et unikt sortiment op.

Tak for tippet :)

Hilsen Morten

 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)