Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Joomla

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Jan 06
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg arbejder i øjeblikket i joomla og har problemer med at vise en menu i en artikel. Jeg har prøvet med den gængse kommando {loadposition module_position}, men der kommer ikke noget modul frem i artiklen. Nogen der kan hjælpe mig lidt på vej her?

Fra Tårs
Tilmeldt 12. Dec 07
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Arno.

Hvis du bruger nyeste udgave:

1 - Aktivér programudvidelsen "Content - Load Module"

2- I din artikel insætter du {loadposition user1}. < Her modulet som ligger under "user1"

Wola!

Jeg mener ikke, at du må have 2 eller flere forskellige moduler aktiveret under samme  modul-position. Altså såfremt de skal vises i en artikel.

Good Luck

Tilmeldt 22. Jan 06
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er akkurat sådan jeg har indsat tagget, men lige meget hjælper det. Man kan ingenting se overhovedet med loadposition metoden! Nogen foreslag til hvad jeg kan gøre for at fikse det?

Fra Tølløse
Tilmeldt 26. Jan 06
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 03:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved ikke om du har løst det - jeg har haft samme problem, modulet blev vist med det samme jeg publicerede det til Parent item, som var den sektion, som jeg havde tilknyttet artiklen.

Næste problem opstod så, fordi modulet blev publiceret både i oprindelig position og i artiklen + jeg ønsker ikke at vise den i parent item - det har jeg desværre ikke løst :-(

Professional Quiz Services - 1st-Quiz.com

Tilmeldt 22. Jan 06
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 09:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)