Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

JuliyaWeb.com - online markedsføring m.v. af ægteskabsbureau

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 1. Aug 07
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alla Amino'er

Baggrund for denne tråd:

Jeg sidder her i Sevastopol, på Krim, i Ukraine, hvor jeg tog ned for at møde en kvinde, jeg havde korresponderet med i 5 måneder.

Men hun droppede mig efter den første date, så min gode ven, Chris, som jeg lejer en lækker lejlighed af her i byen, Sevastopol, anbefalede at vi tog hen til www.JuliyaWeb.com som han sagde kunne hjælpe mig.

Så det gjorde vi torsdag 5/11-09. Dagen inden havde jeg ladet mig registrere på deres hjemmeside for at se nærmere på deres kvindelige medlemmer. (Mange smukke, intelligente og attraktive kvinder, som alle er seriøst interesseret i at møde en mand fra et andet land).

Jeg havde ikke fundet nogen blanket hvor jeg kunne fortælle om mig selv og mine ønsker re. en eventuelt kommende ægtefælle, så jeg havde strevet en længere besked som jeg sendte til bureauet via deres kontakt os side.

Nå, men vi ankom til bureauet og Chris lod tale med Marina, kontorets engelsk talende assistent (i øvrigt en smuk kvinde på 26 år, som har en profil på www.JuliyaWeb.com hvor hun søger en mand i alderen 35-37 år.

Nå, men jeg lånte deres computer og udvalte 4 af de favoritter, jeg allerede havde udvalgt aftenen før.

Hvad der derefter skete er en helt anden og meget positiv historie, som I kan få en anden gang.

Men nu til sagen.

Marina skulle bruge en masse information om mig og mine ønsker, så jeg viste hende en kopi af den besked jeg havde indsendt aftenen før via www.JuliyaWeb.com's kontakt os side.

Og da jeg ejer 250+ hjemmesider og ved lidt om internettet, blev jeg få dage efter spurgt af www.JuliyaWeb.com's ejer om jeg ville være interesseret i at hjælpe dette lille, men meget professionelle ægteskabsbureau som har stor succes, med at blive 1) Sevastopol's førende ægteskabsbureau 2) blive det førende ægteskabs bureau på Krim, 3) blive det førende ægteskabs bureau i Ukraine.

Her er det vigtigt at gøre opmærksom på forskellen mellem en dating site og et ægteskabs bureau.

På et dating site kender ejerne IKKE alle kvinderne personligt, deres personlige data er IKKE blevet kontrolleret og stort set hvem som helst med lidt software, et godt domæne navn og evner for online forretning kan starte en sådan dating site på få minutter - jeg kan dokumentere dene påstand, idet jeg selv har gjort dette tidligere.

Et ægteskabs bureau derimod, som f.eks. www.JuliyaWeb.com arbejder lokalt i en by. Bureauet kender og har mødt alle kvinderne i databasen. Bureauet er personligt involveret i hver eneste klients romantiske fremtid og kan som regel fremvise en lang række af bryllups billeder af glade par som har fundet hinanden med bureauets hjælp. Og så videre. Der er altså meget stor forskel på de to typer.

Dette lød som en ualmindeligt interessant opgave og idag, mandag 9/11-09 havde jeg et 4 timer langt møde med Marina og bureauets ejer, Antonina, om hvordan sagen kan gribes an, hvad der kan gøres med internet marketing på dette særdeles konkurrence prægede marked og en hel masse tekniske og praktiske detaljer, der skal optimeres for at en lille nystartet hjemmeside for et 7 år gammelt meget succesrigt ægteskabs bureau kan få den online succes det fortjener.

Jeg har påtaget mig opgaven, men mangler lidt input fra andre.

Her er det så jeg har brug for noget feedback / input / kritik / forslag fra jer her på Amino.

Jeg kan selv godt se hvad der kan gøres bedre så der kommer rigtigt gang i tilmeldingerne af mænd på bureauets hjemmeside, men hvad mener andre om www.JuliyaWeb.com og den måde siden er bygget op, designet på etc.?

Alle indlæg modtages med tak.

Marvin Løvenfeldt, marvin@comxnet.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er kun bikini piger på siden hvad med at lave nyest hotte fyr strandløve så der var lidt at se for det kvindelige publikum ?

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København S
Tilmeldt 1. Aug 07
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 02:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

Der er kun bikini piger på siden hvad med at lave nyest hotte fyr strandløve så der var lidt at se for det kvindelige publikum ?

Hvis du klikker på et af de tre billeder på forsiden, så kommer du indenfor.

Når du er indenfor kan du se alle profiler.

Bureauet har ikke dette koncept med "strandløver" for det kvindelige publikum, men det er da en ide, som jeg har noteret mig.

Marvin Løvenfeldt

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)