Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du et produkt der kan sælges over telefonen?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Jul 09
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 23:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino'er,

Jeg er, sammen med 2 andre, indehaver af et callcenter, hvor vi har skabt et super salgsteam og råder over de bedste sælgere i København. Inden for den nærmeste fremtid har vi ledige ressourcer i blandt disse, og derfor prøver jeg via dette indlæg at forhøre mig om der er nogle er jer der er indehaver af, eller kender til nogle virksomheder som har behov for en samarbejdspartner til at løse salgsdelen via telemarketing.

Det kan både være et produkt der før har bevist at kunne sælges over telefonen eller et nyt produkt der ønskes at blive testet af via denne type salgskanal.

Der er naturligvis en loft for hvor komplekst et produkt kan være, hvis det skal kunne afsættes via telefonen, men ellers kan vi håndtere alt lige fra simpel mødebookning til mere langhårede canvas opgaver. 

Mvh
Andreas Hermansen

Tilmeldt 15. Jul 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 00:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andreas - jeg har et lille niche koncept jeg tror der muligvist kunne sælges over telefonen. Har dog aldrig set det/hørt det afprøvet før - Ligeledes har jeg ca. 1.100 salgs enheder liggende kan du ikke lige sende en email til Juncker.b.c@gmail.com, så sender jeg lige lidt flere informationer i morgen! Produktet er ikke særligt kompliceret og der er en god margen.

Best regards

Innov8

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)