Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dygtig PHP-programmør samt webdesigner søges..

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for alle de hurtige henvendelser Big Smile

Vi har skrevet til dem vi syntes var relevante....

Mvh.

Johnny & Sune

Fra Malmö
Tilmeldt 12. Apr 09
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er meget rutineret i PHP, ASP, javascript, CSS, AJAX, HTML, MS-Sqlserver, mySql
og vant til at sætte mig ind i andres koder. 

 

Ring til mig på 30130006 eller mail på ralph@sitewalk.dk

 

Mvh. Ralph Rezende Larsen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Ralph Rezende Larsen:

Jeg er meget rutineret i PHP, ASP, javascript, CSS, AJAX, HTML, MS-Sqlserver, mySql
og vant til at sætte mig ind i andres koder. 

Ring til mig på 30130006 eller mail på ralph@sitewalk.dk

Mvh. Ralph Rezende Larsen

Hej Ralph,

Du har svaret på et 2 årigt gammelt indlæg ;-) Husk at tjekke datoen - har selv kommet til at gøre det samme nogle gange :-)

Fra Malmö
Tilmeldt 12. Apr 09
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak skal du have. Jeg bruger stort set ikke amino, så jeg kender den ikke så godt.

Men umiddelbart er den noget rodet og uoverskuelig.

Mvh. Ralph

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Ralph Rezende Larsen:

Tak skal du have. Jeg bruger stort set ikke amino, så jeg kender den ikke så godt.

Men umiddelbart er den noget rodet og uoverskuelig.

Mvh. Ralph

Ja, jeg havde det faktisk ligesådan i starten.. Men 1500 indlæg efter syntes jeg faktisk at Amino er et godt værktøj! Men man skal altid lige vende sig til at bruge det. Amino indeholder ufatteligt meget information - og derfor er det altid svært at simplificere det yderligere :)

Giv det et forsøg.. Skriv 10-20 indlæg, og så skal du nok hurtigt blive forelsket i den kraft/muskel Amino kan være for din forretning :)

Fra Malmö
Tilmeldt 12. Apr 09
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 08:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja sådan er det af og til.

Jeg har faktisk en rigtig god grund til at smide nogle indlæg, så det vil jeg snart gøre.

God Jul

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Ralph Rezende Larsen:

Ja sådan er det af og til.

Jeg har faktisk en rigtig god grund til at smide nogle indlæg, så det vil jeg snart gøre.

God Jul

Du behøver ikke at have en grund :-) Jeg bruger Amino en 5-10 gange om dagen af 5 min, på lige at stresse af, og få tankerne væk fra det jeg sidder og arbejder med. Jeg skriver praktisk talt aldrig start-indlæg/spørgsmål - men deltager primært kun i andres tråde, hvis jeg føler jeg kan bidrage med noget - hurtigt. 

Det giver mig overskud, og ny viden - derudover lærer man en masse mennesker at kende, og en hel del ordre dumper ned. Ikke Så mange fra den aktive kerne af Amino'er, men flest fra dem der læser Amino, ved Google Søgning osv. 

Så brug Amino, som det erhvervsværktøj det er. Amino er sgu næsten ligeså  fedt, som da mobiltelefonen fik sit break ! :) 

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)