Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ulønnet arbejdskraft i Aalborg og omegn?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 611
Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Aminoer!

Mit navn er Thomas Holst Frederiksen ,og i en alder af 23 år læser jeg til markedsføringsøkonom på 3. Semester.

Min henvendelse drejer sig om 4. og ikke mindst sidste semester I min uddannelse.  Denne del er ikke blot sidste skridt før afslutningen af uddannelsen, men også en mulighed for at prøve færdigheder af inden det virkelig går løs.

En mulighed for mig til at komme ud og prøve kræfter med den virkelige verden, få erfaring og prøve teori af i praksis.

For at dette kan lade sig gøre skal det ske i samarbejde med en virksomhed der ved nøjagtig hvordan tingene hænger sammen.

Og derfor vil jeg gerne tilbyde jer denne mulighed.

En mulighed for jer, for at give jeres bidrag til udviklingen og samtidig få en studerende ind med masser af nye perspektiver.

Det drejer sig alt i alt om 2 måneders praktik, med start 1.februar 2010.

Men hvorfor skulle i vælge netop mig?

Det skal i af den simple årsag at jeg ikke blot er markedsføringsøkonomi studerende, men også har et stort iværksætter hjerte. Denne kombination gør, at jeg med tiden har fået et langt mere kreativt syn på tingene, og rent faktisk kender til en stor del af processen med at starte og drive en virksomhed.

Rent privat bruger jeg meget af min tid netop som iværksætter, og i den forbindelse arbejdet på opstart  af egen virksomhed det sidste halve år. Det drejer sig meget om handel via internettet, og for mig, at få muligheden for at afprøve markedsførings ideer, samt økonomisk styring af en virksomhed.

Jeg er meget flexibel, så det er derfor kun fantasien der sætter grænser for hvilke opgaver i ønsker udført.

Det kunne f.esk. dreje sig om:

Markedsanalyse

Markedsføring af virksomhed

Markedsføring af specifikt produkt

Indkøb - import/export

Regnskab - Økonomisk styrring

Hvis dette har fanget jeres interesse, er i meget velkommen til at kontakte mig!

Der er ingen krav til størrelse på virksomheden, men blot at det ligger i Aalborg el. omegn :)

På forhånd tak, og rigtig dejlig dag til jer alle!

Mvh

Thomas Holst Frederiksen

 

Vi slår et slag for bedre Blogs! Blogbattle.dk - Tilmeld din blog GRATIS!

Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Nov 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas,

Du er velkommen til at kontakte mig. Jeg har måske noget der kan være interessant. Virksomheden ligger i Pandrup. Send et cv til dk@stella-life.com

Mvh

Dennis

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 611
Skrevet kl. 09:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Havde da håbet på lidt mere respons ;)

Vi slår et slag for bedre Blogs! Blogbattle.dk - Tilmeld din blog GRATIS!

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 611
Skrevet kl. 00:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Der må da være flere iværksættervirksomheder som er interesseret i en dygtig markedsføringsøkonom :)

Alt har interesse! Det er kun fantasien der sætter grænser når man har en bankene iværksætterhjerte! :)

Rigtig god dag til jer alle!

- Thomas

Vi slår et slag for bedre Blogs! Blogbattle.dk - Tilmeld din blog GRATIS!

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 00:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er du selv ved at starte op?

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 611
Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er igang med at åbne webshop med elektronik  sammen med en af mine medstuderende :)

 

Mvh

Thomas

Vi slår et slag for bedre Blogs! Blogbattle.dk - Tilmeld din blog GRATIS!

Tilmeldt 4. Oct 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 02:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

 

Hvad siger du til være hos mig i københavn? Jeg har rengøringsfirma i københavn.

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 611
Skrevet kl. 23:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi slår et slag for bedre Blogs! Blogbattle.dk - Tilmeld din blog GRATIS!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 06:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas,

Vi (en af mine kunder) vil gerne have en gut som dig i 2 mdr. gratis :-) Men vi ligger også i København, Hellerup. Vi er et daytradecenter til private investorere - DayTradecenteret i Hellerup. Vi står og skal lave en ny uddannelse til personer som ønsker at blive god til at handle med aktier, valuta m.m. Til det skal vi både udvikle uddannelsen samt markedsføre den. Hvad siger du til det ?

Jeg er sikker på at vi kan hjælpe dig med at finde noget at bo i. Se mere på www.daytradecenteret.dk

Mange hilsner

IMD.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 19. Jul 05
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 07:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas,

Vores virksomhed ligger i Aalborg centrum. Desværre er du ikke den første med tilbuddet, så vi har allerede 1 praktikant i den pågældende periode.

Men i vores kontorfællesskab i Brettevillecentret, kunne der sagtens være flere virksomheder, der kunne være interesseret. Prøv at send en mail til Marie Nielsen, da hun er super til at formidle kontakt til virksomhederne i huset : ) Find hendes mail under kontakt på bretteville.dk

Held og lykke i jagten

Projektleder hos webbureauet Siege

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)